دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی NOUKK v1.5 برای اندروید و iOS

NOUKK بازی زیبا و متفاوت NOUKK در سبک ماجراجویی می باشد که قطعا تفاوت آن را با دیگر بازی ها لمس خواهید کرد. NOUKK بازی ای با پلتفورم دلربا می باشد که با کلی عشق و دوست داشتن و علاقه ساخته شده است! موجود کوچک بازی NOUKK در تلاش می باشد که عشق زندگی خود و آرامش خانواده و قبیله خود را حفظ کند اما چه کسی با قانون شکنی ها و گروگان گرفتن ها به آنها حمله کرده و آرامش آنها را بهم زده؟! بنابراین NOUKK توشه خود را می بندد و راهی سفری پرخطر و پر فراز و نشیب می شود تا تمام تلاش خود را به کار بگیرد و همه خانواده خود را نجات دهد و از آنها محافظت کند. در طول مسیر خطرات و چالش های بسیاری سر راه شما قرار خواهد گرفت.

سایر مشخصات : این بازی دوست داشتنی و جذاب دارای داستانی تکان دهنده و متفاوت در بازی ها می باشد که با چالش ها و مسائل غافلگیر کننده بسیاری که در خود گنجانده است همه شما کاربران را حیرت زده می کند. در بازی NOUKK شما با پنج سرزمین دلربای متفاوت درگیر خواهید شد که شامل 30 مرحله متفاوت می باشد که شما را دعوت می کند. همچنین دارای گیم پلی بسیار حسی و زیبا می باشد که کاربران را درگیر اعتیاد خود می کند. این بازی جدید و تازه که اکنون در اختیار شما می باشد محصولی از استودیوی KOSHIOSHI می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

دانلود بازی NOUKK

ویژگی های بازی NOUKK :

– داستانی تکان دهنده و اعتیاد آور

– دارای 5 سرزمین و 30 مرحله مختلف

– دارای طراحی منحصر به فرد

– دارای سبک مینیمال که تنها با چهار رنگ محدود شده است!

– بدون تبلیغات و یا خریدهای درون برنامه ای

NOUKK

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *