دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ocean Is Home Survival Island v3.0.6.2 برای اندروید و iOS + مود

Ocean Is Home Survival Island یک بازی ماجراجویانه می باشد که در خلال داستان آن باید خود را نجات دهید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که زندگی مردی را که در یک جزیره خشک گیر افتاده نجات دهید و به زندگی طبیعی بازگردانید. شما باید در این بازی جذاب به دنبال غذا برای زنده ماندن بگردید. همچنین برای حفاظت از خود به یک خانه و سرپناه نیاز دارید که باید زحمت آن را هم بکشید. باید به جمع آوری و ساختن وسایل مورد نیاز خود برای ادامه زندگی بپردازید و تنها هدف شما در این بازی زنده ماندن است! بنابراین از هیچ چیزی به سادگی عبور نکنید و تمام توجه خود را روی تنها هدف خود متمرکز کنید. در ابتدای بازی باید مقداری چوب و سنگ استخراج کنید و از آنها برای برای ساخت خانه، سلاح برای شکار حیوانات، ابزارهایی برای ماهیگیری، تامین آب آشامیدنی، برق و چیزهای دیگر استفاده کنید.

سایر مشخصات : بازی Ocean Is Home یک بازی سراسر آزادی است که می توانید در یک جزیره هیجان انگیز به کشف کردن و کاوش بپردازید. خانه خود را بسازید و در آن آرام بگیرید. شما به تجهیزاتی نیاز دارید که به وسیله آنها در جزیره به شکار بپردازید تا زنده بمانید و زندگی کنید. این بازی جذاب و دوست داشتنی که علاقه مندان بسیاری دارد مجهز به سیستم پیشرفته مهارت های بازی می باشد که باعث شده کنترل بازی و نحوه اجرای آن منحصر به فرد باشد. این بازی محصول استودیوی Birdy Dog Studio می باشد که ده ها میلیون نفر در سراسر دنیا برای نجات مرد تنها اقدام کرده اند. حال نوبت شماست!

دانلود بازی Ocean Is Home Survival Island

ویژگی های بازی Ocean Is Home Survival Island :

– دارای گیم پلی اعتیاد آور

– داری آزادی عمل مطلق در جزیره!

– قابلیت استفاده از انواع وسایل نقلیه مختلف

– بازی به صورت اول شخص می باشد و کنترل آن برعهده شماست.

– انجام فعالیت های فوق العاده جذاب برای به دست آوردن و زنده ماندن!

– دارای بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی

Ocean Is Home Survival Island

به روز رسانی :

1396/11/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *