دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Omegaland – PC

بازی Omegaland یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های فکری است که در سال 2017 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Jonas Kyratzes تولید و توسط این کمپانی نیز منتشر گردید. شاهزاده امگا پنج کلید جادویی که قلعه خود را باز می کند را از دست داده است – فقط شما می توانید او را کمک کنید! کاوش پادشاهی گل، از جزیره یخ زده آیزلند به بیابان داغ جزیره ساندچوچن، ملاقات با موجودات رنگارنگ … و پرش بر روی سر خود. جمع آوری سکه، خرید ارتقاء، و کشف گنجینه های مخفی در تلاش قهرمانانه خود را! پس از همه، کمک به شاهزاده ها چیزی است که قهرمانان انجام می دهند. چه چیزی احتمالا می تواند اشتباه باشد؟

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Omegaland.center

مشخصات بازی Omegaland:

نام بازی :  Omegaland

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Jonas Kyratzes

منتشر کننده : Jonas Kyratzes

سبک بازی : فکری

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Omegaland

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *