دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Omensight – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

شما یک Harbinger هستید. یک جنگجوی افسانه ای که تنها زمانی خود را نشان می دهد که یک بحران جدی سرزمین Urralia را تهدید کند. این سرزمین پر از آشوب جنگ شده است. ام چیزی بدتر از این در راه است، زمانیکه همه خواب اند و شب نزدیک است، شما شاهد این مسئله خواهید بود که این سرزمین توسط خدای تاریکی ها تهدید می شود و ذره ذره توسط او در حال تخریب است. حال شما وارد صحنه شده اید. تنها چیزی که شما می دانید این است که یک قتل مرموز رخ داده و شما باید از این نقطه شروع کنید تا شاید بتوانید سرنوشت شوم این سرزمین را تغییر دهید.

سایر توضیحات: بازی Omensight یک بازی بسیار جذاب ماجرایی است که در آن شما باید در نقش یک جنگجوی ماهر به جنگ خدای تاریکی بروید. شما تعداد روزهای محدودی دارید پس باید از زمان خود به نحو احسنت استفاده کنید. بازی Omensight توسط شرکت Spearhead Games برای ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Omensight center

مشخصات بازی Omensight :

نام بازی : Omensight

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Spearhead Games

منتشر کننده : Spearhead Games

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Omensight

به روز رسانی :

1397/02/28 آپدیت 51467 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *