دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ORE – PC نسخه PLAZA

ORE شما یک تیرانداز می باشد که در آن شما و دوستانتان به عنوان کاوش گران فضا هستید. یک سیاره بی رحم و متخاصم با رها شدن در سیاره ای نظم و زندگی ساکنان آن را با اختلال مواجه کرده اند. شما باید در میان مراحلی که به صورت دستی مبارزه می کنید، عبور کنید و سیاره را هدایت کنید تا بتوانید Ore های بسیاری جمع کنید و قبل از منفجر شدن سیاره از درون آنها را نجات دهید. هنگامی که بتوانید به اندازه کافی Ore جمع کنید، قادرید به مرکز آن سیاره سفر کنید و فرماندهی که باعث نابودی و از بین رفتن سیاره شده است را ملاقات کنید! فرمانروا را شکست دهید و با این کار سیاره را نجات دهید تا بتوانید ثروت بسیار زیادی به دست آورید.

سایر مشخصات : بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز ORE یک بازی ترکیبی می باشد. ساختاری متشکل از گیم پلی دو نفره به منظور دست یابی به ریسک بالا و همچنین سیستم امتیاز دهی بسیار زیاد که باعث حرکت و پیشروی خواهد شد. این بازی همچنین با استفاده از آتش دوستانه، امتیاز و مسائل مالی مشترک، تنوع بسیار زیاد سلاح ها و جنگ افزارها به منظور همکاری بیشتر بین بازیکنان استفاده کرده است. با دشواری بازی و رفتارهای متغیر دشمنان، در کنار سلاح های غیر قابل پیش بینی، هر مرحله و قسمت بازی می تواند به نبردی تمام عیار برای زنده ماندن و بقا تبدیل شود. شما قادرید حتی با دوستان خود یک تیم چهار نفره تشکیل دهید و به نبرد بپردازید و از زیبایی ها و گیم پلی ویژه بازی لذت ببرید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

ORE.center

مشخصات بازی ORE :

نام بازی : ORE

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 16Mar, 2018

شرکت سازنده : Couch Cosmonauts LLC

منتشر کننده : Couch Cosmonauts LLC

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

ORE

به روز رسانی :

1397/02/12 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *