دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Panzer Strategy نسخه CODEX + آخرین آپدیت

بازی Panzer Strategy یک عنوان جدید است که روایتگر داستان جنگ جهانی دوم است. این بازی حالت کلاسیک بازی های Turn-Based را در خود دارد و آن را با زاویه دید اول شخص مدرن در هم آمیخته است. شما به عناون یک فرمانده مقتدر در این بازی می توانید از رنج بسیار وسیعی از امکانات مختلف و اسلحه ها و ماشین های مختلف بهره بگیرید و آنها را به سمت دشمن هدایت کنید تا بار دیگر یک پیروزی شیرین را رقم بزنید. بدون شک استفاده از تمام منابع موجود در زمین بازی می تواند شما را برای دستیابی به پیروزی کمک کند اما این مسئله نیازمند داشتن دیدی استراتژیک به صحنه نبرد است.

سایر توضیحات: بازی Panzer Strategy یک استراتژیک است که توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 4 تولید شده است. در این بازی دوربین به شما اجازه می دهد تا زاویه دیدهای متنوعی داشته باشید که هر کدام برای قسمتی از بازی نیاز است. بازی Panzer Strategy توسط شرکت Starni Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Panzer Strategy center

مشخصات بازی Panzer Strategy :

نام بازی : Panzer Strategy

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Starni Games

منتشر کننده : Starni Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Panzer Strategy

به روز رسانی :

1397/06/31 آپدیت جدید v20180919 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *