دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Parkour Simulator 3D v1.3.32 برای اندروید و iOS + مود

Parkour Simulator 3D در بازی شبیه ساز پارکور سه بعدی با نسخه باز سازی شده قادر هستید ترفند های شگفت انگیز پارکور را اجرا کرده و به تمرین واقعی حرکات پارکور بپردازید . موانع بی نظیر و ترفند های شگفت انگیز و مختلف پارکور هیجان بازی را تضمین می کند . با بی نهایت پارکور و دویدن آزاد , فرصتی عالی برای تبدیل شدن به بهترین دونرده پارکور را پیدا می کنید . Parkour Simulator 3D بهترین بازی پارکور در موارد مشابه است . با نصب این بازی هیجان انگیز به شهر پارکور وارد شوید !

سایر توضیحات : در این شهر اغلب شهروندان به بازی های مختلف پارکور مشغول هستند و در مسابقات مختلف آن شرکت می کنند . شما هم با وارد شدن به این ماجرا در بازی های سرسخت پارکور شرکت کرده و به محبوب ترین دونده پارکور شهر تبدیل شوید . در این بازی شبیه ساز ترفند های عالی پارکور با آموزش های واقعی در انتظار شماست تا به بهترین تبدیل شوید . حال شما نیز امتحان کنید که در مسیر های سرسخت پارکور چه قدر به طور آزاد می توانید به راه ادامه داده و چالش های مختلف را تکمیل کنید .

دانلود Parkour Simulator 3D جدید

ویژگی های بازی Parkour Simulator 3D :

– تجربه زندگی واقعی دونده های پارکور

– دارای کنترل های ساده و بصری

– دارای شهر بی نظیر با مسیر های عالی و سرسخت

– مسابقه در مسیر های واقع گرانه

– وجودماموریت های فوق العاده پارکور

– رقابت با دوندگان سرسخت پارکور

– هیجان بی پایان با دویدن در خیابان های شهر

– اضافه شدن ترفند های جدید

– دارای گرافیک بی نظیر و سه بعدی

– اضافه شدن موانع پویای جدید

Parkour Simulator 3D

به روز رسانی :

1396/12/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *