دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Party Panic v1.4

party Panic یک بازی چند نفره ی محلی و آنلاین است ، در مقابل دوستان خودتان در سی عدد Minigame رقابت کنید ، در مکان هایی مرگبار مسابقه دهید ، یا در چالش های Trophy Island شرکت کنید ، در این بازی شما می خندید ، گریه می کنید ، این بازی به شیوه ای خنده آور احمقانه است ، دوستان خود را جمع کنید ، کاراکترتان را انتخاب کنید و شروع کنید به انجام این بازی بسیار مهیج ،آیا آماده اید تا با مشت به صورت دوستانتان بکوبید ؟ آیا آماده اید تا مرغ های در حال انفجار را تعقیب کنید ؟ آیا آماده اید تا از دست نهنگ های احمق و گرسنه فرار کنید ؟ آیا آماده اید تا با صورتتان فوتبال بازی کنید ؟ اگر هر یک از این سوال ها را با بلی پاسخ داده اید باید بگویم شما برای این بازی دور همی آماده اید .

ســایــر تــوضــیــحــات : این بازی  دارای بخش چند نفره ی محلی و آنلاین می باشد ، دوستان خود را جمع کنیدو تجربه ای فوق العاد خنده آور و لذت بخش داشته باشید ،این بازی حاوی 30 عدد Minigame بسیار مهیج است ، بدوید ، بپرید ، و را ه خود را تا مقام اول با مشت هایتان باز کنید ، برای پیروزی مبارزه کنید به دنبال مرغ های در حال انفجار بدوید ، در آپدیت های آینده ی این بازی Minigame های بیش تری اضافه خواهد شد ،با دوستان خود در مسیر هایی مرگبار مسابقه دهید ، آیا می توانید اولین نفر باشید که از بین تبر های غول پیکر و تیغه های مزاحم راه خود را به خط پایان پیدا کنید ؟این بازی طراحی شده تا با دوستان بازی کنید اما گاهی اوقات این گزینه برای شما وجود ندارد پس برای شما بازیکنان هوش مصنوعی طراحی شده تا در مقابل آن ها بازی کنید این همیشه یک زمینه ی مبارزه را برایتان بوجود می آورد و البته این Bot های دارای درجه سختی های  آسان ، عادی و سخت هستند تا هر طور که دوست دارید بازی کنید .این بازی ساعت ها شما را در کنار دوستانتان سرگرم خواهد کرد  ، هیچ چیز لذت بخش تر از یک بازی طنز آلود و مهیج در کنار دوستان نیست این بازی واقعا سرگرم کننده است .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه فرمایید*

دانلود بازی Party Panic جدید

مشخصات بازی Party Panic:

نام بازی : Party Panic

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Everglow Interactive Inc.

منتشر کننده : Everglow Interactive Inc.

سبک بازی :4 نفره محلی ، اکشن ، چند نفره، طنز آمیز

نوع فایل : ___

لینک مرتبط : steam

Party Panic

  • 16 replies
    1. Sonic colors2010 says:

      سلام
      من بازی رو اجرا میکنم بازی نباشد ولی بعد از اینکه عکس یک دسته و یک کیبورد و موس میاد می پره بیرون تمام پیش نیاز های بازی رو هم دارم

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید و کرک بازی رو دوباره اکسترکت کنید و
        تو پوشه ای که بازی نصب شده، کپی و جایگزین ( Replace ) کنید .

        پاسخ دادن
    2. مجتبی says:

      بازی قشنگیه و از سایت متشکرم ولی وقتی دسته را تنظیم میکنم دکمه ی بالا و پایین برعکسه لطفا کمکم کنین ممنون

      پاسخ دادن
    3. aryan says:

      بازی عالی هستو کار میکنه ولی وقتی میرم که انلاین بازی کنم میزنه لودینگ استینم !!!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *