دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pato Box – PC

Pato Box یک بازی ماجراجویی و مبارزه با الهام از سری “Punch-Out” است که در ساختمان یک شرکت فاسد به نام Deathflock صورت می گیرد. شما به عنوان Patobox، یک قهرمان بوکس با تمایز خاص از داشتن یک سر اردک در بدن انسان بازی می کنید. او توسط اعضای Deathflock، همان شرکتی است که طی دوران حرفه ای او را حمایت کرده است، خیانت کرده است. Patobox مجبور خواهد شد با شکار دستگیر کنندگان Deathflock در حالی که کشف اسرار تاریک شرکت پنهان و حقیقت پشت خیانت او یک مبارزه در یک زمان. جهان پاتو جعبه پر از رمز و راز و شخصیت های عجیب و غریب است که شما را تعجب اگر همه چیز فقط یک رویا است. در مورد جهان بیشتر بدانید به طوری که اگر شما یک رمان گرافیکی را خواندید! جعبه پاتو برای افرادی است که عاشق رمز و راز هستند و می خواهند بازی کنند و چیز دیگری را تجربه کنند.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

Pato.Box.center

مشخصات بازی Pato Box:

نام بازی :  Pato Box

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2018

شرکت سازنده :Bromio

منتشر کننده :Bromio

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Pato Box

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *