دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی PepeLine Adventures v1.0.5 برای اندروید و iOS + مود

PepeLine Adventures بیایید در یک سفر هیجان انگیر به Pepe و Line کمک کنیم تا بار دیگر بتوانند یکدیگر را ملاقات کنند. زیرا یک جادوگر بدجنس باعث شده است که آنها یکدیگر را در دنیای سحرآمیز گم کنند. ما به این مسئله آگاهیم که در بازار هزاران بازی به سبک معمایی و پازلی وجود دارد اما بازی PepeLine Adventures دارای یک گیم پلی 100 درصد متفاوت و منحصر به فرد می باشد که تاکنون دیده اید. به علاوه اینکه این بازی دارای محیطی سه بعدی زیبا به همراه دو شخصیت دوست داشتنی به نام های Pepe و Line می باشد.

سایر مشخصات : روش بازی به این گونه است که روی کاشی مورد نظرتان میزنید و آن را به سمتی که می خواهید حرکت می دهید. در این بازی از الگوریتم بازی مکعب روبیک استفاده شده تا به وسیله آن مسیر را کامل کرده و طی کنید. در هر مرحله با انجام صحیح و رسیدن به هدف به دنبال دریافت 3 ستاره باشید. برای افراد ماهرتر بدین گونه است که با رسیدن به هدف با تعداد حرکت کمتر مدال درنظر گرفته شده است. مراقب باشید زیرا بعضی از کاشی ها رفتار و عملکرد متفاوتی دارند! این بازی متفاوت و اعتیادآور محصولی از استودیوی Chundos Studio می باشد که قطعا کابران از فضای بازی و معماهای آن لذت خواهند برد.

دانلود بازی PepeLine Adventures

ویژگی های بازی PepeLine Adventures :

طراحی سه بعدی و هنرمندانه بازی

گیم پلی ساده و منحصر به فرد برای کودکان و بزرگسالان

دارای 6 جزیره سحرآمیز مختلف

شبکه بزرگ کاشی ها برای چالش بیشتر

بسیار اعتیادآور و بدون حالت رنجودگی و کسلی

ویژگی ها و چالش های جدید در به روز رسانی های آتی

PepeLine Adventures

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *