دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Phantasy Star II Classic v1.1.0 برای اندروید و iOS + مود

Phantasy Star II Classic و اما بار دیگر با یکی از بازی های محبوب و تحسین برانگیز سگا در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. این بار با بازی Phantasy Star II که یکی دیگر از سری بازی های کلاسیک سگا می باشد. تیم و گروه خود را با شخصیت ها و کاراکترهای مورد نظر تشکیل دهید و برای مبارزه با شر و بدی وارد کار شوید. شما باید به مبارزه با ربات ها و دشمنان جهش یافته بروید و با جمع آوری تعداد زیادی تجهیزات در یکی از پر رمز و رازترین بازی های RPG، رازها را کشف کنید. بازی Phantasy Star II اکنون برای تلفن های همراه و تبلت های شما برای اولین بار به ارمغان آورده شده است.

سایر مشخصات : این بازی جذاب و خاطره انگیز شامل بیش از 30 ساعت نبردهای حماسی و قهرمانانه می باشد. نبردهایی که شما در پیش رو دارید با موجودت جهش یافته، ربات ها و دیگر موجودات درنده و خشمگین به نام های Mota, Dezo  و Palm می باشد که منتظر شما هستند! تمام انواع سلاح هایی که در اختیار دارید شامل شمشیرهای لیزری، توپ های ضربه ای و میله و چماق آتشین می باشد که باید بتوانید با استفاده از امکانات خود بر دشمن قوی و قدر پیروز شوید و نابودشان کنید. به علاوه اینکه این بازی دارای هشت کاراکتر مختلف می باشد که هرکدام دارای شخصیت منحصر به خود می باشد. بازی Phantasy Star II محصول شرکت بزرگ SEGA می باشد که برای اولین بار در سال 1989 در ژاپن عرضه شد و یک سال بعد در اروپا و آمریکا و اکنون برای اندروید!

دانلود بازی Phantasy Star II Classic

ویژگی های بازی Phantasy Star II :

بازی به صورت کاملا رایگان ارائه شده است.

قابلیت ذخیره بازی و ادامه آن در زمان دیگر

قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای سازگار با HID

بدون نیاز به اینترنت

Phantasy Star II Classic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *