دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pizza Connection 3 Calzone نسخه PLAZA

Pizza Connection 3 طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا منتظر سری جدیدی از بازی Pizza Connection بودند تا طعم اضافه پنیر را در رایانه های خود بچشند. پیتزایی درست کنید که آنها نتوانند نپسندند! علاوه بر مجموعه ای از مواد اولیه واقعی، شبیه سازی اقتصادی این بازی بسیار جالب توجه می باشد که دارای عمل های جدید و تازه ای می باشد. کار خود را از مراحل پایین به عنوان یک پیتزایی در کنار خیابان های رم آغاز کنید تا بتوانید به بزرگترین و موفق ترین پیتزا فروش در سراسر دنیا تبدیل شوید و به صورت زنجیره ای کار کنید. از بهترین افراد در پخت پیتزا استفاده کنید و برای طراحی روی پیتزاها امضا و نشان منحصر به خودتان را خلق و اجرا کنید.

سایر مشخصات : در بازی Pizza Connection 3 به رقبای خود فروشتان را نشان دهید و طعم و مزه ای جدید را برای مشتریان خود ایجاد کنید تا در تمام رستوران های شما به دنبال تجربه طعم پیتزاهای مخصوص شما باشند. شما می توانید با استفاده از تبلیغات هدفمند و پیتزاهای بزرگ در رستوران های شیک و زیبا و یا با رقص به صورت متعارف به جذب مشتری و تبلیغ بپردازید. زمان آن رسیده است که دنیا را بار دیگر با پیتزاهای خوشمزه و ویژه و ایجاد طعمی جدید و معرفی آن متحول کنید. شما می توانید از سیدنی تا برلین و واشنگتن رستوران ها و پیتزاهای خود را به دنیا معرفی کنید و برند خود را بسازید. رستوران های خود را به سلیقه خودتان طراحی کنید. وقت آن رسیده است که کار خود را شروع کنید. مسیر دشواری پیش رویتان است…

 

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Pizza.Connection.3.center

مشخصات بازی Pizza Connection 3 :

نام بازی : Pizza Connection 3

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 22Mar, 2018

شرکت سازنده : Gentlymad Studios”,”Assemble Entertainment

منتشر کننده : Assemble Entertainment

سبک بازی : شبیه سازی ، استراتژی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Pizza Connection 3

به روز رسانی :

1397/02/03 نسخه Pizza Connection 3 Calzone - PLAZA اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *