دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Planet Gold Rush v1.8.3 برای اندروید و iOS

Planet Gold Rush یک بازی محبوب و دوست داشتنی از سری بازی های استراتژیک با گرافیک بسیاز زیبای کارتونی را با بازی Planet Gold Rush تجربه کنید. وسایل و تجهیزات خود را جمع و جور کنید و برای استخراج طلا آماده شوید. اگر فکر می کنید این بازی هم مانند سایر بازی ها است سخت در اشتباهید! این تنها یک بازی معمولی نیست شما علاوه بر بازی به ماجراجویی در بازی می پردازید و باید با دقت بالا مناطق اطراف را رصد کنید و مناطق طلا خیز را شناسایی کنید. شما باید تجهیزات مخصوص حفاری زمین و معدن را جمع آوری کرده و به مرور آن ها را ارتقا دهید تا بتوانید طلای بیشتری کسب کنید. به سمت تپه های دوردست بروید و از دل زمین طلا خارج کنید. شما قادرید معادن مختلفی را از آن خود کنید و گنج نهفته در آن را بیرون بکشید. همچنین میتوانید پروسه استخراج طلا از معدن و تبدیل به شمش را زیر نظر خود مدیریت کنید.

سایر توضیحات : این بازی استراتژیک محبوب توسط شرکت بازی سازی Truly Social Games ساخته شده و به صورت کاملا رایگان از طریق مارکت گوگل پلی برای استفاده کاربران منتشر شده است. بازی Planet Gold Rush در مدتی که روانه بازار شده توانسته امتیاز قابل قبول 4.5 از 5.0 را از کاربران گوشی های اندرویدی دریافت کند. تمامی شما دوستداران بازی های استراتژیک و فانتزی و تمام کسانی که به مدیریت کسب و کار شخصی علاقه مند هستید می توانید هم اکنون این بازی دوست داشتنی استراتژیک را از سایت دانلود فارسی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Planet.Gold.Rush.center

ویژگی های بازی Planet Gold Rush :

 – گرافیک کارتونی و بسیار عالی

 – استفاده از تجهیزات حفاری و قابلیت ارتقا آن ها

 – گیم پلی ساده و روان

 – استفاده از تصاویر فانتزی درون بازی

 – صداگذاری با کیفیت

Planet Gold Rush

به روز رسانی :

1396/12/14 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *