دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pocket Mine 2 v3.4.0.53 برای اندروید و iOS + مود

بازی جدید Pocket Mine 2 از شرکت بازی سازی Roofdog یکی از بازی های سبک Tap-to-Mine و ماجراجویی است که به شما اجازه می دهد که قبل از حفاری، کمی فکر کنید! اگر تا به حال در این فکر بوده اید که در خانه بشینید و گنج های نهفته در زمین را پیدا کنید، این بازی به شما این امکان را می دهد. بازی های سنگنی همیشه جوابگوی اوقات فراغت ما نیستند و بعضی اوقات نیاز داریم تا بازی های بسیار ساده پازل خود را سرگرم کنید. بازی ها سرعتی و در عین حال جذاب و سرگرم کننده. اگر شما سری قبل این بازی را تجربه کرده باشید بدون شک با این بازی آشنا هستید ولی برای تازه واردها نیز این بازی بسیار جذاب خواهد بود. گرافیک این بازی به صورت 2بعدی و کارتونی طراحی شده است که در یک دالان در حال حفر زمین هستید و به سمت پایین حرکت می کنیدو در محیط های مختلفی اقدام به کندن زمین می کنید. بازی Pocket Mine 2 بدون شک در استفاده از رنگ ها بسیار موفق عمل کرده است چرا که جلوه های کارتونی بازی در کنار این رنگ ها و نیز عکس العمل های شخصیت های بازی در کنار هم یک پکیج بسیار زیبا را به گیمر عرضه می کنند. این بازی برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: در بازی های سرعتی بدون شک استفاده از انیمیشن های بسیار زیبا و بدون لگ و کندی مورد توجه است. این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرعت بازی در کنار قابلیت های شخصیت های مختلف و همچنین روان بودن انیمیشن ها حس خوبی به شما خواهند داد و لذت حفاری را برای شما بیشتر خواهد کرد. بازی Pocket Mine 2 از جزیره ها و مراحل مختلفی تشکیل شده است به طوریکه هر جزیره 5 مرحله مختلف دارد و محیط ها و مناظر مختلف این بازی باعث می شود که بازی برای گیمر خسته کننده نباشد.

بازی pocket mine 2 جدید

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت جستجو و اکتشاف جزیره های بسیار زیاد و متنوع

قابلیت به روز رسانیو تجهیز شخصیت های مختلف با استفاده از ابزارهای متنوع

قابلیت استفاده از کارت های مختلف برای رسیدن به اعماق زمین

قابلیت تبادل با دوستان برای جمع آوری و کامل کردن کلکسیون های عتیقه

گرافیک بسیار زیبا و جذاب

قابلیت بازی به صورت امتیازی

قابلیت ذخیره بازی در سرورهای بسیار قوی و ادامه آن در هر نوع دستگاهی

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

و …

Pocket Mine 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *