دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pocket Troops 1.20.0 برای آیفون و آیپد

هنگام درگیر شدن در میدان نبرد در این بازی شما احساس خوبی خواهید داشت . شما باید با استخدام سربازان تازه کار آن ها را سخت آموزش دهید و با مجهز کردن با مهارت ها و سلاح های مختلف برای نبرد در میدان های جنگ و شکست دادن دشمنان آنان را آماده سازید . شما هم به وسیله نصب این بازی در دیوایس آیفون و آیپد خود با میلیون ها نفر از سراسر دنیا به نبرد سختی گام گذارید . در این بازی مهم ترین وظیفه شما به عنوان فرمانده این گروه دست و پا چلفتی , جذب سربازان یه صورت یک به یک و آموزش آن ها برای ساخت سربازان و کوماندو های سرسخت است . هیچ یک از سربازان شما در جنگ و درگیری ها نخواهد مرد زیرا وجود کمک های اولیه و تجهیزات بیمارستان هر نوع آسب به وجود آمده در آن ها را بهبود خواهد داد .

این سربازان آموزش دیده بر اساس آموزش های شما جنگیده و عمل خواهند کرد که می توانید همه آن ها را کنترل کنید . Pocket Troops یک بازی کوچک و مناسبی است که هنگام ترافیک در راه , منتظر ماندن برای کسی و یا خمیازه کشیدن به دردتان می خورد و شما را تا آن موقع به خود مشغول می سازد . این بازی کاملا رایگان است و برای افراد بالای 13 سال مناسب می باشد . بازی Pocket Troops توسط استودیو Heyworks طراحی شده و همکنون بیش از میلیون ها دانلود را پشت سر گذاشته است . این بازی در حال حاضر در مارکت اپ استور با امتیاز 4.6 از 5.0 قرار گرفته و جزء یکی از بازی های برتر استراتژیک به شمار می آید . بازی Pocket Troops با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های آی او اس 7.1 به بالا می باشد .

دانلود بازی اندروید Pocket Troops

ویژگی های بازی Pocket Troops :

– استخدام ، آموزش و فرماندهی کل ارتش فوق العاده خود

– شکست دادن و خارج کردن دیگر فرماندهان از صحنه جنگ در سطح جهان و غارت اموال آن ها

– ایستادگی در برابر شر ، پرفسور بد ، و ارتش از minion ها

– دوازده ماموریت چالش انگیز با داستان غیر منتظره

– ارتقا و حفاظت از پایگاه خود

– دارای شش طبقه سپاهی منحصر به فرد با مهارت های عالی

– داری انتخاب گسترده از بین سلاح ها و تجهیزات مختلف مانند سنگ ، کوکتل مولوتف ، لوئیس تفنگ و تفنگ لیزری

– بازی بصورت کاملا آنلاین

– قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون و آیپد

– پشتیبانی از آی او اس 7.1 به بالا

 

 

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Pocket Troops

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *