دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Police Car Smash 2017 v1.1 برای اندروید

بازی Police Car Smash 2017 از جمله بازی های جدید و بسیار جذاب ارائه شده برای دستگاه های اندرویدی است. این بازی با ارائه ی داستانی جدید باعث شد که پس از ارائه ی اولین نسخه در گوگل پلی با استقبال بسیار زیادی مواجه شود. این بازی توسط استودیو بازی سازی Tapinator, Inc. (Ticker: TAPM) در گوگل پلی عرضه شد و در عرض مدت کمی از انتشار به دانلود بیش از 50 هزار رسید. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک پلیس وظیفه شناس باید با ماشین پلی به دستگیری تبهکاران بپردازید. وظیفه ی پلیس بسیار سنگین و سخت است اما اگر این وظیفه با تعقیب و گریز نیز همراه باشد، هیجان و ریسک و خطر را همزمان به دنبال دارد. پس خود را برای یک ماشین سواری بسیار هیجان انگیز و خطرناک آماده کنید.

سایر توضیحات: نظم و قانون همواره برای یک شهر بسیار ضروری بوده اند به وریکه یک شهر بدون وجود قانون به سرعت رو به نابودی می رود. در این دنیای پر سرعت، دستگیری خلافکارها کار بسیار ساده ای نیست و امکانات خلافکاران نیز نسبت به گذشته بیشتر شده است. در این بازی شما در نقش یک پلیس هستید که قول شرف داده است که امنیت و آسایش را به شهر بازگرداند و شهر را از وجود خلافکاران پاک کند. این وظیفه نیازمند تعقیب و گریز ماشین آنهاست. بعضی اوقات بادی ماشین و اتومبیل آنها را تعقیب کنید و حتی خرد کیند. فراموش نکیند بازگرداندن امنیت هدف اصلی شماست…

دانلود police car smash 2017 جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و جالب همراه با جزئیات بالا

قابلیت انتخاب کیفیت گرافیکی بازی (Low – Medium – High)

ویبره گوشی هنگام ماشین سواری در جاده های خاکی یا کناره های جاده

وجود سه مدل کنترل و قابلیت تنظیم هر کدام از آنها

5 مدل ماشین پلیس بسیار جدید و قابلیت آزاد سازی آنها

قابلیت به روز رسانی ماشین های پلیس برای انجام وظایف خطیر پلیسی و مراحل دشوار

بیش از 24 مرحله ی جذاب و متنوع همراه با چالش های زیاد

قابلیت مکان یابی ماشین خلافکارها با استفاده و کمک هلیکوپتر

صدا گذاری بسیار زیبا

و …

Police Car Smash 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *