دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Race Horses Champions 2 v2.1 برای آیفون و آیپد

Race horses champions 2 یکی از بازی های بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های ریسینگ و مسابقه ای می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Berk Box برای گوشی های آیفون و آیپد بصورت کاملا رایگان عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک اسب سوار را ایفا میکنید ، اسب سواری که در حال آماده کردن خود برای مسابقات پیش رو میباشد . در بازی Race horses champions 2 در ابتدا تعدادی سکه در اختیار شما قرار میگیرد و شما با توجه به تعداد سکه های کمی که در اختیارتان است توان خرید اسب های محدودی را دارید . پس از خرید اسب ، شما در مسابقات مختلف شرکت میکنید و در صورت بدست آوردن مقام ، با توجه به مقام شما سکه در اختیارتان قرار میگیرد .

شما در بازی مسابقات اسب دوانی میتوانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و توانایی هایتان در این بازی را به آنها نشان بدهید . از ویژگی های برتر بازی ، گرافیک بالای آن است که فضای بازی را به دنیای حقیقی نزدیک کرده است . موزیک پس زمینه ی آن نیز از مشخصه های فوق العاده ی این بازی به شمار می آید . در سالهای اخیر بازی های مسابقه ای متنوعی ارایه شده است اما کمتر دیده ایم آنها به موضوع اسب دوانی پرداخته شده باشند اما بازی Race horses champions 2 با گرافیک بالای خود توانست نقطه ی عطفی در این زمینه باشد . بازی Race horses champions 2 با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های آی او اس 6.0 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

ویژگی های بازی Race horses champions 2 :

– گرافیک دیدنی

– محیط بازی سه بعدی

– گیم پلی بسیار بالا

– سبک بازی مسابقه ای

– دارای مراحل مختلف

– انتخاب کردن اسب مورد نظر

– قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد لمسی

– مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا

In this second version, Race Horses Champions comes with completely new and awesome features. Now, the player can face its friends on Multiplayer matches, and customize its character as well. The 3D graphics has been improved bringing great experiences and emotions of a horse race in a immersive environment. Managing your money and your stable, the player buys his horses, which has its own attributes, and participates in events to test their skills.Important Note: This game was designed for iPad 2nd Gen, iPhone 4s, and Newer generations.Multiplayer :Character customizable (Girl included) Game Center.90 unique horses to race.3 groups of horses (divided by level) 5 tracks. 15 events. System of buying and selling horses. Reward system for each event. Intuitive Controls .Clean interface Training track.

شما از این پس می توانید بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Race Horses Champions 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *