دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Raging Justice – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

بازی Raging Justice یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن است. این بازی در ۸ می ۲۰۱۸ منتشر شد.بازی Raging Justice  به سبک بازی محبوب شورش در شهر میباشد که برای همه گیمیر ها شناخته شده است.بازی دارای گرافیک خوب و جذب کننده ای میباشد.بازی عدالت خشمگین در سبک بازی مبارزه ای میباشد که شما باید ارازل در شهر را و خانه هارا از بین ببرید و آرامش را به شهر برگردانید و گذارید اتفاقی بیوفتد. یکی از بخش های زیبای این بازی تکنیک های منحصر به فرد در زدن ضربات میباشد که شما میتوانید از هر نوع حرکتی برای زدن استفاده کنید و از اجسام دور و برتان کمک بگیرید.هم اکنون میتوانید بازی Raging Justice  را به صورت تک نفره یا دو نفره بازی کنید.

سایر مشخصات بازی: بازی دارای حالت دو بعدی و دید از رو به رو می باشد و باید با استفاده از فنون مختلف به دشمنانی که از جلو و پشت سر به سمت شما می آیند حمله کنید. در بازی هرج و مرج شهر را فرا گرفته و باید با اراذل و اوباش به مبارزه بپردازید و عدالت را برقرار کنید. در محیط بازی آیتم ها و سلاح های سرد مختلفی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آنها به دشمنان ضربات بسیار مهلکی را وارد کنید. در بازی می توانید از جعبه ها، چکش، زنجیز، لوله آب و بسیاری از ابزار های دیگر استفاده کنید. از ویژگی های بازی Raging Justice می توان به محیط های متنوع، گرافیک عالی، فنون منحصر به فرد، شخصیت های متنوع و .. اشاره کرد که با گیم پلی زیبای خود ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

Raging.Justice.center

مشخصات بازی Raging Justice:

نام بازی :  Raging Justice

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : MakinGames Ltd

منتشر کننده : Team17 Digital Ltd

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Raging Justice

به روز رسانی :

1397/05/24 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *