دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RAID HQ v4.103 برای اندروید و iOS

Raid HQ هم اکنون در دسترس شماست! جزیره شما در خطر است! پس هر چه زودتر خود را برای دفاع در برابر شورش دشمنان آماده کنید. ارتشی با افراد کارکشته و باتجربه بسازید و رهبری آن را بر عهده بگیرید تا بتوانید بر دشمنان پیروز شوید و افتخار آفرینی کنید. وظیفه شما پرورش و رهبری نیروهای نظامی خود در برابر همه خطراتی است که جزیره شما را تهدید می کند. ارتش خود را به سلاح های پیشرفته تجهیز کنید که نبردی سنگین در انتظار شماست. شما در این بازی اکشن با ایجاد اتحاد بین قبایل به جنگ دشمنان و همه مخاطرات می روید و در این راه ماجراهای شگفت انگیزی در انتظار شماست. بشتابید که نیروهای دشمن در میدان دید شما هستند.

سایر توضیحات: این بازی از سری بازی های اکشن استودیوی Mobile Gaming می باشد که تا کنون بیش از 1 میلیون بار دانلود و نصب شده است. شاید بتوان بازی های اکشن را از پرطرفدارترین انواع بازی های موبایل به شمار آورد و دلیل اصلی آن سناریوهای جذاب و همچنین خاصیت سرگرم کنندگی این بازی هاست که می تواند شما را ساعت ها مشغول و جذب  بازی کند. شما در این بازی با رهبری ارتش خود بایستی به جنگ نیروهای متجاوز دشمن بروید و از جزیره خود به بهترین نحو ممکن دفاع کنید.

*دقت کنید که این بازی نیاز به اینترنت دارد و در طول بازی باید کانکشن اینترنت فعال داشته باشید*

دانلود بازی اندروید RAID HQ 3.803

ویژگی های بازی RAID HQ: 

 – قابلیت ساخت مجموعه ای از کارت های منحصربفرد با سلاح ها و توانایی های ویژه

 – گسترش و تبدیل جزیره خود به قلعه های استوار و شکست ناپذیر

 – امکان کسب پاداش و غنائم به وسیله هدف قرار دادن پایگاه های دشمن

 – ساخت ارتشی قدرتمند برای مقابله با هر دشمنی

 – دفاع از جزیره خود با تانک ها، هلی کوپتر ها و …

 – ساختن یک قبیله برای ارتباط و به اشتراک گذاشتن نیروها

 – امکان پیشرفت در رقابت ها و تبدیل شدن به نفر اول جهان در رده بندی ها

RAID HQ

به روز رسانی :

96/08/22 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *