دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Rakuen MULTi5 – PC نسخه PLAZA

بازی Rakuen یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. این بازی در مورد یک پسر کوچک است که در بیمارستان زندگی می کند. یک روز، پسر از مامادرش می خواهد که از کتاب داستان های مورد علاقه او که به دنیای فانتزی پیوسته است برایش بگوید. او احساس کرد که می تواند از نگهبان جنگل بخواهد به او یک آرزو بدهد. به منظور دریافت آرزو او، پسر باید مجموعه ای از چالش هایی را که در ارتباط با همسایگان خود در بیمارستان با تعامل با دیگر موجودات خود در دنیای فانتزی پیچیده است، تکمیل کند … Rakuen طیف گسترده ای از مراحل را در بر میگیرد. این بازی متفکرانه، زیبا، غم انگیز و خنده دار است که این خود این بازی را به عنوان یکی از بازی های زیبا و جذاب مطرح کرده است. این بازی یک بازی فوق العاده است.

سایر مشخصات بازی: یک مرد سالخورده که یک جعبه موسیقی شکسته را به قیمت تمام زندگی خود نگه می دارد و نگران است که به دست دیگران بیفتد. یک زن جوان که شوهرش او را ماههاست ترک کرده است. یک دختر کوچک که بیش از یک دوستش ندارد. در این بین پسر متوجه می شود که همسایگانش با اسرار و مبارزاتی که به طور اسرار آمیز به بیمارستان عجیب و غریب وابسته اند. این بازی یک بازی زیبا با مراحل مختلف است که می تواند کاربران را تا ساعت ها سرگرم کند. گیم پلی این بازی ساده و در عین حال بسیار دوست داشتنی است.

Rakuen.center

مشخصات بازی Rakuen:

نام بازی :  Rakuen

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2017

شرکت سازنده : Laura Shigihara

منتشر کننده : Laura Shigihara

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Rakuen

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *