دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Remothered Tormented Fathers HD – PC نسخه PLAZA

Remothered Tormented Fathers HD بازی Remothered: Tormented Father یک بازی بسیار واقعی و طبیعی می باشد و البته بسیار ترسناک و وحشتناک که باید خود را نجات دهید. قهرمانان و دشمنان هیچ قاعده ای ندارند و خط تمایز بین خیر و شر بسیار باریک و کمرنگ می باشد. طرح بازی پر از پیچ و تاب ها و مسائل غیر قابل پیش بینی می باشد اما می توانید در عین حال آنها را لمس و احساس کنید. بازی Remothered Tormented Fathers HD به گونه ای توسعه داده شده است که بسیار شبیه به داستان فیلم ها می باشد. به طوری که بازیکن می تواند به خوبی خود را جای کاراکتر اصلی بگذارد و با او یکی شود! موسیقی همراه بازی توسط Nobuko Toda و Luca Balboni ساخته شده است که حال و هوایی بسیار خاص و متفاوت به بازی داده است.

سایر مشخصات : داستان بازی Remothered Tormented Fathers HD در مورد Rosemary Reed می باشد. یک زن 35 ساله که  به خانه Richard Felton می آید. این آمدن در پی ناپدید شدن دختری به نام Celeste می باشد. خانوم Gloria به او خوش آمد می گوید. خانومی که پرستار Richard پیر می باشد. زمانی که دکتر Felton نگرانی های خانم Rosemary را متوجه می شود و درک می کند، هراس و تشویش آغاز می شود. ترکیب گیم پلی پویا و بدون حد و مرز بازی باعث شده بازیکن تجربه ای جدید را لمس کند. باید بتوانید فریب دهید و با این کار دشمنان را به گوشه ای از خانه ببرید و از بین ببرید. به آنها ضد حمله بزنید و تا می توانید قدرت و توانایی های خود را تقویت کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Remothered.Tormented.Fathers.HD.center

مشخصات بازی Remothered Tormented Fathers HD :

نام بازی : Remothered Tormented Fathers HD

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 30Jan, 2018

شرکت سازنده : Stormind Games

منتشر کننده : Darril Arts

سبک بازی : اکشن، ترسناک ، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Remothered Tormented Fathers HD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *