دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Resident Evil 7 برای PS4 + آپدیت 106

پس از انتشار موفق بازی Resident Evil در سال 1996 کمپانی CAPCOM دستور ساخت شماره های بعدی این بازی را به کارگردان این بازی که Shinji Mikami نام داشت داد ، نسخه های بعدی این سری تا بازی خاطره انگیز Resident Evil 3: Nemesis به ریشه های خود وفادار مانده و یک بازی با اتمسفر وحشت آور و المان های بقا برای طرفداران خود به همراه اورد ، اما با انتشار بازی بسیار زیبا و فوق العاده موفق Resident Evil 4 که در سال 2005 به بازار آمد و موفق به کسب بیش از 100 جایزه مختلف از جمله جایزه بهترین بازی سال شد ، این سری از مسیر اصلی خود خارج شد و به سمت اکشن شدن حرکت کرد در ادامه کمپانی CAPCOM در سال 2009 بازی ستایش شده Resident Evil 5 را منتشر کرد که پایانی بر شخصیت منفی اسطوره ای این سری Albert wesker بود . بازی Resident Evil 5 یک بازی بسیار زیبا با گرافیکی خیره کننده و داستانی تقریبا خوب بود اما این بازی پایه گذار فاجعه ای به نام Resident Evil 6 شد ، بازی Resident Evil 6 در زمان انتشار خود در سال 2012 موفق شد خود را به عنوان یکی از بی هویت ترین بازی های سال های اخیر به همگان معرفی کند ، این بازی به هیچ وجه یک بازی ترسناک نبود حتی المان های بازی های ترسناک نیز در این بازی یافت نمی شد در واقع این بازی یک بازی اکشن سوم شخص بسیار ظعیف و بی کیفیت بود . انتشار بازی Resident Evil 6 باعث برانگیخته شدن خشم بازی بازان و طرفداران این سری محبوب در سرتاسر جهان شد به طوری که بسیاری خواستار ریبوت شدن این سری بودند .

سایر توضیحات : Resident Evil 7 یک بازی در سبک ترسناک می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی CAPCOM ساخته شده است و در تاریخ ذکر شده برای سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد . استودیوی بازی سازی CAPCOM یکی از قدیمی ترین استودیوهای بازی سازی می باشد که تاکنون موفق به ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Resident Evil و Devil may cry شده است . استودیوی بازی سازی CAPCOM را بیشتر با عنوان ترسناک Resident Evil می شناسیم ، این بازی که برای اولین بار در تاریخ 22 مارچ 1996 منتشر شد به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های سبک ترسناک تبدیل شد و با المان های جدیدی که به این سبک محبوب وارد کرد موفق شد شاخه جدیدی در سبک ترسناک خلق کند که سبک وحشت و بقا نام گرفت و در سال های بعدی کمپانی های بسیاری با الهام گرفتن از این سبک موفق به خلق شاهکارهایی مانند dead Space 1 شدند . در این سبک شما قالبا در یک محیط با اتمسفر ترسناک قرار دارید و به منابع اولیه و سلاح های بسیاری نیز دسترسی ندارید و باید برای زنده ماندن در فضای بازی تمام منابع اولیه و گلوله های خود را به دقت مدیریت کنید . در سال 2016 کمپانی Capcom اعلام کرد که قصد دارد این سری را به ریشه های خود بازگرداند و پس از آن بازی رایانه ای Resident Evil 7 را معرفی کرد . بازی جدید مانند سایر نسخه های این سری شروع نمی شود ، در تمام شماره های قبلی شما در یک شهر یا یک کشور بوده اید که با فاجه ای روبرو شده بود که در نتیجه آن زامبی ها سرتاسر شهر و ان منطقه را فراگرفته بودند و شما باید جان خود را از آنجا نجات می دادید ، اما در نسخه جدید این بازی شما در یک خانه گیر افتاده اید و داستان بازی بیشتر جنبه سوپرنچرال دارد . برای اولین بار در سری Resident Evil بازی از زاویه دوربین اول شخص روایت می شود و با توجه به دموهای منتشر شده بازی جدید شباهت بسیاری به دموی بازی کنسل شده Silent Hills که P.T. نام داشت دارد . گیم پلی بازی برپایه سبک وحشت و بقا طراحی شده است و می توان گفت که کمپانی سازنده از اکشن کردن این سری دست برداشته است . بازی رایانه ای Resident Evil 7 در بازه ای نامعلوم در دی و بهمن ماه سال 1395 منتشر می شود .

Resident Evil VII center

مشخصات بازی Resident Evil 7 :

نام بازی : Resident Evil 7

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : CAPCOM

منتشر کننده : CAPCOM

سبک بازی : ترسناک

لینک مرتبط : PS4

Resident Evil 7

به روز رسانی :

96/10/17 آپدیت 106 ریجن 1 اضافه شد