دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Resident Evil Biohazard 7 برای کامپیوتر + DLC

در سال 2017 اتان وینترس نامه ای دریافت می کند که در آن همسرش میا که سه سال است از او خبری نیست از او خواهش می کند به خانه ای متروکه در لویزیانا برود و با او ملاقات کند . در ابتدا اتان که تا آن لحظه فکر می کرد همسرش کشته شده است خوشحال می شود و در دم تصمیم می گیرد که به آن خانه برود و با همسرش ملاقات کند و متوجه شود که چه اتفاقی در این سه سال برای همسر عزیزش افتاده است و به چه دلیلی در این سه سال هیچ خبری از او نبوده است ، اما پس از رسیدن به محل متوجه شرایط عجیب این خانه می شود ، با این حال اتان که در این سه سال به دنبال همسر خود بوده است وارد خانه متروکه می شود ، این خانه شبیه به هیچ خانه دیگری که اتان در طول زندگی اش دیده است نمی باشد ، خانه به ظاهر متروک اما از داخل زنده می باشد ، پس از رورد اتان به دنبال یافتن شواهدی از همسرش می گردد ما به زودی متوجه اشتباه بزرگش می شود این خانه متعلق به خانواده بیکر می باشد ، این خانواده متشکل از گروهی از افراد شیطان صفت می باشد که به هیچ وجه به شما اجازه خروج از خانه شان را نمی دهند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Resident Evil Biohazard 7 ادامه ای مستقیم بر سری اویل می باشد که در سال 1998 آغاز شده است و از آن تاریخ به بعد با شماره های مختلف خود سبک وحشت / بقا را دست خوش تغییرات بسیاری کرده است و در آخرین شماره اش با استفاده از دوربین اول شخص و همچنین استفاده از المان های نسخه های اولیه این سری این سبک را به استاندارد های مدرن خود رسانده است . در این شماره بازی برای اولین بار از دوربین اول شخص روایت می شود که در ابتدا برای تعدادی از طرفداران این سری ناخوشایند و عجیب بود اما پس از تجربه این عنوان و انتشار نقد های مثبت این بازی همگان به این نتیجه رسیدند که این سری به ریشه های خود بازگشته است ، اتاق امنی که در شماره های اصلی در آن بازی را ذخیره می کردید و آیتم های خود را مدیریت می کردید بازگشته است ، بخش مدیریت آیتم جذاب تر از قبل بازگشته است باری دیگر شاهد پازل های پیچیده این سری می باشیم و بازی مانند نسخه های آخری این سری تمرکز اصلی خود را بر بخش اکشن نگذاشته است . بازی رایانه ای Resident Evil Biohazard 7 در تاریخ 21 ژانویه 2017 منتشر شده و موفق به کسب نمره 85 از وبسایت استیم شده است .

مشخصات بازی Resident Evil 7 :

نام بازی : Resident Evil 7

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : CAPCOM

منتشر کننده : CAPCOM

سبک بازی : ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Resident Evil Biohazard 7