دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Retro Shooting v1.6.6 برای اندروید و iOS + مود

بازی های قدیمی بدون شک برای همه ی ما خاطره ساز بوده اند. از این رو یکی از شرکت های مطرح بازی سازی به نام Livezen Corp تصمیم گرفت تا یکی از بهترین بازی های قدیمی به نام Retro Shooting بازسازی کند و با اضافه نمودن گرافیک 3بعدی و با کیفیت، خاطرات قدیمی را در ذهن ما زنده کند. گرافیک پیکسلی این بازی ها بدون شک بسیار جذاب هستند. همین مسئله باعث شده است که عرضه ی این بازی در گوگل پلی با استقبال بسیار زیادی مواجه شود و 500 هزار کاربر از سراسر جهان اقدام به دانلود این بازی جذاب از گوگل پلی گنند. البته این نکته گفتنی است که این بازی برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. سبک این بازی آرکید – اکشن است و در این بازی شما در نقش خلبان یکی از 11 جنگنده ی معرفی شده در این بازی قرار دارید. سایت دانلود فارسی جدیدترین نسخه این بازی بسیار اعتیادآور را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

سایر توضیحات: گرافیک بازی Retro Shooting به صورت 3بعدی طراحی شده است اما فیزیک آن 2بعدی است و نمای دوربین از بالا صحنه ی جنگ را به تصویر می کشد. در این بازی شما باید با استفاده از جنگنده های مختلف به جنگ دشمنان خود بروید. از هواپیماهای کوچک و سریع گرفته تا جنگنده هایی 10 برابر خودتان! اما این مهارت شماست که نجات دهنده ی شماست. هر چقدر می توانید باید به جلو بروید و هواپامای خود را به چپ و راست حرکت بدهید. با نابود کردن دشمن امتیاز و سکه کسب می کنید و از همین سکه ها می توانید برای بهبود قدرت اسلحه های جنگنده ی خود استفاده کنید.

دانلود retro shooting جدید

ویژگی های اصلی بازی:

بیش از 75 مرحله مختلف و جذاب همراه با چالش های متفاوت

قابلیت انتخاب از میان 11 جنگنده ی متفاوت که هرکدام نقاط قوت و اسلحه های خاص خود را دارند

قابلیت نابود کردن دشمنان مختلف با انواع و اقسام اسلحه های سبک و سنگین

حمله های بسیار سنگین و مهلک

قابلیت جنگ و نبرد با جنگنده های بسیار بزرگ و به اصطلاح “رئیس”

قابلیت رقابت با گیمرهای مختلف از سراسر جهان

بهینه شده برای تبلت با اندازه صفحه نمایش بزرگ

گرافیک بسیار زیبا و جالب

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

صداگذاری فوق العاده

و …

Retro Shooting

به روز رسانی :

1396/11/21 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *