دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration برای PS4

Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration : یک بازی بسیار زیبا و  مهیج در سبک اکشن – ماجراجویی ( Action / Adventure ) می باشد که در سال 2016 در آیالات متحده آمریکا ، برای کنسول های PS4 و هم چنین سیستم عامل ویندوز تولید و عرضه شده است . مجموعه بازی های Tomb Raider یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی هایی ست که تا کنون برای تمامی کنسول های بازی ساخته و منتشر شده است . نسخه ی پیشین این بازی با همین عنوان در سال 2013 منتشر شد که داستان زندگی ی Lara Croft که یک زن با اصل و نصب می باشد را از یک زن ساده تا یک بازمانده ی جان سخت روایت می کند . بازی ی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration توسط استودیو معروف بازی سازی ی Square Enix منتشر شده است که از محصولات پر فروش این کمپانی می توان از بازی ی Deus Ex: Game of the Year Edition تولید سال 2000 و هم چنین بازی ی محبوب FINAL FANTASY VII محصول سال 2013 نام برد . هم چنین این بازی توسط استودیو Crystal Dynamics تولید و عرضه شده است . از بازی های معروف و به یاد ماندنی شرکت Crystal Dynamics می توان به محصولاتی هم چون بازی ی Ashes of the Singularity محصول سال 2016 و هم چنین بازی پر طرفدار PD Howler 10 اشاره کرد . البته لازم به ذکر است که این استودیو بزرگ ، افتخار ساخت و تولید تمام 15 نسخه ی بازی Tomb Raider را نیز در کارنامه ی افتخارات خود دارد . لازم به ذکر است که هر دو کمپانی نام برده از شرکت های معروف و به نام در زمینه ی ساخت و عرضه بازی های رایانه ای هستند . سبک اکشن – ماجراجویی نیز از سبک های قدیمی و بسیار پر طرفدار در عرصه بازی های کامپیوتری می باشند که از بهترین ها در این سبک می توان به نمونه هایی هم چون بازی محبوب  Left 4 Dead و The Walking Dead و هم چنین بازی پر طرفدار Omnipresent محصول سال 2015 اشاره کرد . گیم پلی بازی به صورت تک نفره ، مولتی پلیر و تک نفره آنلاین می باشد . نسخه های مختلف این بازی به 13 زبان زنده ی دنیا ترجمه و در دسترس می باشد . لازم به ذکر است که بازی ی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration ازصحنه های خشن و خون ریزی و گاها خوف ناک ساخته شده است که ممکن است برای هر کروه سنی مناسب نباشد .

سایر توضیحات : همانند نسخه های قبل ، در این نسخه نیز کاراکتر اصلی ی بازی همان لارا کرافت است که در گذشته در جزیره ی Yamatai با گروهی سازماندهی شده به نام Trinity درگیر اتفاقات ماورا الطبیعه می شود . در این نسخه از بازی ی Rise of the Tomb Raider ، بعد از مرگ پدر لارا ، عموی وی او را در مالکیت زمین های پدری ی خویش به چالش می کشد . حالا لارا در پی جستجو و کشف سرزمین پدری ست و خواهان کشف راز های نا گفته و مخفی از دوران کودکی ی خود و ارث و میراثی که متعلق به وی می باشد افتاده است که می تواند زندگی ی وی را برای همیشه دچار تغییر و تحول کند . تفاوت های اساسی این نسخه از بازی Tomb Raider را می توان در اضافه شدن مراحل جدید ، معما های پیچیده تر ، اسلحه های جدید و البته ماجراجویی های مهیج تر برشمرد . هم چنین 5 عدد از لباس های کلاسیک لارا کرافت نیز به بازی اضافه شده است که از نقاط قوت این نسخه به حساب می روند . شما باید برای به سر انجام رسیدن ماموریت ها و نبرد ها و گذر از قسمت های سخت هر مرحله و انجام معمای جالب و پیچیده از تمام هوش و استعداد فردی خود در این بازی استفاده نمایید چرا که دانش و تجربییات فردی هر گیمر برای به ثمر رساندن هر مرحله از این بازی نقش به سزایی دارد . منظره های بصری خیره کننده به همراه گرافیک فوق العاده و افکت های صدایی ی هیجان انگیز ، هر بازی کننده ای را تحت تاثیر قرار خواهد داد و باعث شده است که بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration در صدر بهترین های سال 2016 قرار بگیرد و نظر مثبت اکثر گیمر ها و منتقدین بازی های رایانه ای را به خود جلب کند و  این طور که به نظر میرسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration برای PS4

مشخصات بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration :

نام بازی : Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

پلتفرم : ps4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Crystal Dynamics

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی

لینک مرتبط : PS Store

Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration