دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 1.07 Rocketball Champions cup برای اندروید

Rocketball Champions cup جایی است برای فوتبال بازی کردن ماشین ها! بهترین رانندگان جهان در این بازی جذاب گرد هم آمده اند تا در رقابتی سخت و نفس گیر شرکت کنند. با سرعت هر چه تمام تر و با یاری هم تیمی هایتان توپ را به سمت دروازه حریف پیش ببرید. با انتخاب ماشین مورد علاقه خود و به کمک هم تیمی های خود در سراسر جهان، حرکات ویژه ای انجام دهید و به سمت پیروزی بشتابید. شما در این بازی می توانید با سرعت حرکت کنید، از روی زمین بپرید، غلت بخورید و برای سبقت از حریفان از بوستر ماشین خود استفاده کنید. این بازی قتلگاهی است برای ماشین های ضعیف!

سایر توضیحات: Rocketball Champions cup از سری بازی های ورزشی شرکت RandomIdea می باشد که تا کنون بیش از 5 میلیون بار دانلود و نصب شده است. بازی های ورزشی همیشه طرفداران زیادی داشته و می تواند هیجان یک بازی ورزشی واقعی را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد. نکته جالب و جذاب این بازی ترکیب دو بازی اتومبیل رانی و فوتبال است که قطعا تجربه جدیدی را برای بازیکنان سبک بازی های ورزشی موبایل ایجاد خواهد نمود. در این بازی ماشین ها نقش بازیکنان فوتبال را ایفا می کنند و نبرد تن به تن ماشین ها و قابلیت انتخاب ماشین های مختلف از بین گزینه های موجود، جذابیت این بازی را دوچندان نموده است. گرافیک سه بعدی خیره کننده این بازی از دیگر ویژگی های برجسته آن به شمار می رود.

دانلود بازی اندروید 1.07 Rocketball:Champions cup

ویژگی های بازی Rocketball Champions cup:

 – قابلیت بازی چند نفره برای تورنمنت های جهانی

 – قابلیت تشکیل تیم با بهترین های جهان و تلاش برای کسب جام قهرمانی

 – وجود ماشین های ویژه و با قابلیت های خاص برای افزایش انگیزه تیم

 – قابلیت پرورش مهارت ها و حرکات ویژه در بازی های تمرینی

 – گرافیک سه بعدی و جذاب

 –  وجود ماشین های قدرتمند و استادیوم های با شکوه

 Rocketball Champions cup

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *