دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Rolling Line – PC

بازی Rolling Line یک بازی در سبک بازی های شبیه سازی است. این بازی به شما اجازه می دهد تا کنترل دقیقی روی راه آهن بزرگ را در واقعیت مجازی بر روی کامپیوتر انجام دهید! ساخت، سازماندهی و رانندگی قطارها در مقیاس انسانی، و سرکشی به قسمت های مختلف راه آهن بصورت بسیار واقعی و با جزئیات بسیار دقیق از جمله ویژگی های این بازی می باشد. شما در این بازی نقش یک کنترل کننده راه آهن را بر عهده خواهید داشت که وظیفه سزکشی به نقاط مختلف خط راه آهن و تعمیر نقص های به و جود آمده در آن را دارد. شما در این بازی باید وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهید تا مشکلی برای مسافران یا بارهای جابجا شده توسط قطارها به وجود نیاید. .

سایر مشخصات بازی: در این بازی کنترل کننده باید ماموریت هایی که به او داده می شود را انجام داده و به مافوق خود گزارش دهد. با پیشرفت شما در این بازی خط راه آهن زیر نظر شما نیز یزرگتر می شود و شما باید وظیفه بیشتری را بر عهده بگیرید. این بازی جزو بازی هایی است که هر پلیری را با هر سبکی می تواند ساعت ها سرگرم کند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که میخواهند خود را در برابر مشکلات بیازمایند این بازی را از دست ندهید. آیا مسافران سالم به مقصد می رسند؟ همه پیز به شما بستگی دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Rolling.Line.center

مشخصات بازی Rolling Line:

نام بازی :  Rolling Line

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Gaugepunk Games

منتشر کننده : Gaugepunk Games

سبک بازی : شبیه سازی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Rolling Line

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *