دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sawmill Driver Simulator 3D v1.06 برای اندروید

Sawmill Driver Simulator 3D شبیه ساز سه بعدی رانندگی با ماشین آلات چوب بری و ارّه کنی اکنون برای اندروید قابل دانلود می باشد. حس و حال رانندگی و راندن ماشین آلات چوب بری در طبیعت را احساس کنید. همچنین رانندگی با کامیون جرثقیل دار، کامیون و ماشین درو را امتحان کنید. همه این ماشین ها و تجربه ها در یک شبیه ساز به نام Sawmill Driver گرد آمده اند. خود را برای ماموریت های ماشین چوب بری آماده کنید. اگر شما نمی توانید در زندگی واقعی با این ماشین آلات رانندگی کنید اکنون وقت آن رسیده که در این شبیه ساز سه بعدی فوق العاده آن را تجربه کنید. کارهای مختلف و متنوعی انجام دهید و با فضای ماشین آلات چوب بری آشنا شوید. انجام کارهای مردانه را در جنگل تجربه کنید و کامیون خود را با سرعت و دقت در مسیر ایمن و صحیح به حرکت درآورید. مشتری های شما دوست ندارند منتظر محموله ها باشند بنابراین از یک نقشه استفاده کنید تا مقصد خود را به درستی و به سرعت پیدا کنید. در این شبیه ساز مانند یک راننده حرفه ای جرثقیل، کامیون و ماشین درو رانندگی کنید!

سایر مشخصات : این بازی و شبیه ساز خارق العاده محصول شرکت Game Mavericks می باشد که توجه کاربران و علاقه مندان به بازی های رانندگی با وسایل خاص و ویژه را به خود جلب کرده است. همچنین شما می توانید قدرت اینگونه ماشین آلات را در این بازی احساس کنید. بدون جاده رانندگی کنید و از تپه ها بالا بروید. شما باید در این بازی به ماشین ها و کامیون هایتان رسیدگی کنید، درختان را با درو کننده جنگل قطع کنید، مسیر های جنگل را کشف کنید و بسیاری جذابیت دیگر که همه و همه در این شبیه ساز نهفته شده اند.

دانلود بازی Sawmill Driver Simulator 3D

سایر ویژگی های Sawmill Driver Simulator 3D :

-تنوع ماموریت های جذاب

-ماشین آلات چوب بری پرقدرت

-زوایای رانندگی متفاوت

-مکان های جنگلی زیبا

-گرافیت سه بعدی فوق العاده

-صداهای واقعی ماشین آلات چوب بری

“مراقب طبیعت واقعی و درختان باشیم”

Sawmill Driver Simulator 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *