دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SCALPERS Turtle & the Moonshine Gang – PC

SCALPERS Turtle & the Moonshine Gang بازی جذاب SCALPERS: Turtle & the Moonshine Gang یک بازی به سبک اکشن می باشد که با سرعت بالایی در جریان است و به توانایی های شما بسیار وابسته می باشد. جایی که شما باید از Scalpers بدنام برای شکاری آشفته و افتضاح کمک طلب کنید. می توانید بازی را با دوستان خود آغاز کنید و یا به صورت آنلاین با Scalper های دیگر همکاری کنید و تیرهای خود را شلیک و منفجر کنید. باید فرمانروایان بزرگ و خدمه های آنها را به زیر بکشید و شکستشان دهید. از بین انواع سلاح های مختلف، توانایی های متنوع و کاراکترهایی که چارچوب بازی شما را شکل می دهند انتخاب کنید و تیم خود را شکل دهید. با وجود مشکلات و دشواری های بسیار تیم خود را مدیریت کنید و پیشرفت و ارتقای خود را در گرو سیستم غارتگری بنا کنید و تنها برای زنده ماندن و نجات تیم خود تلاش کنید و بجنگید.

سایر مشخصات : بازی SCALPERS: Turtle & the Moonshine Gang در محیطی با سرعت بالا جریان دارد که شما باید با دوستان خود در محیط حماسی بازی به نبرد بپردازید. به نبردهایی با فرمانروایانی حماسی با چالش های پیشرفته و دشوار. شما می توانید به صورت گروهی تا 4 نفر به صورت آنلاین رقابت کنید. سطح مختلف بازی با توجه به هدف و نیاز شما طراحی شده است. همچنین چهار سطح مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. به علاوه اینکه می توانید خود را در جدول رده بندی مشاهده کنید و بسنجید.

SCALPERS.Turtle.and.the.Moonshine.Gang.cente

مشخصات بازی SCALPERS Turtle & the Moonshine Gang :

نام بازی : SCALPERS Turtle & the Moonshine Gang

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 29Mar, 2018

شرکت سازنده : A Sweet Studio

منتشر کننده : A Sweet Studio

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : دارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

SCALPERS Turtle & the Moonshine Gang

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *