دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SINISTRY SILINIUM – PC نسخه PLAZA

SINISTRY SILINIUM بازی SINISTRY SILINIUM یک بازی ترسناک و وحشتناک می باشد که با المان های اکشن، حرکت های پنهانی و مخفی و معماهای مختلف ترکیب شده است. شما با داستانی توطئه آمیز از کاراکتر اصلی بازی که در شهری کوچک در جریان است روبرو خواهید شد. جایی که در آن به دلیل انجام آزمایشات مربوط به امواج باعث شده مردم دچار دیوانگی و بیماری شوند که همه آنها به روانشناسان وابسته هستند. هدف شما در این بازی این نیست که از آن محل جان سالم بدر ببرید و بتوانید خارج شوید. بلکه شما با تعدادی انتخاب بزرگ و اخلاقی مواجه خواهید شد که همین انتخاب ها باعث ایجاد تغییر در پایان داستان می شود. بسیاری از افرادی که ملاقات می کنید خطری برای شما ایجاد نمی کنند. گاهی به آسانی می توانید از آنها عبور کنید. این در صورتی است که اختلالات روانی آنها را تهاجمی و وحشی نکرده باشد.

سایر مشخصات : در بازی بسیار جذاب و متفاوت SINISTRY SILINIUM اجتناب از کشتن افراد باعث امنیت شما نخواهد شد. شما به آسانی با یک نگاه نمی توانید بفهمید که در هر منطقه چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین تنش و شک و تردید همه جا و در هر لحظه از بازی همراه شما خواهند بود. به علاوه شما همواره صحنه های سورئالیستی مختلفی که توسط توهمات کاراکتر اصلی بازی ایجاد می شود را خواهید دید. زیرا او هم مانند سایر ساکنین منطقه دچار مشکلات و بیماری مشابهی می باشد. در این بازی با دنیایی متفاوت از مسائل و مشکلات در محیطی بسیار گیرا و تاثیرگذار روبرو خواهید شد که هر انتخابی توسط شما می تواند پایانی متفاوت برای شما رقم بزند.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

SINISTRY.SILINIUM.center

مشخصات بازی SINISTRY SILINIUM :

نام بازی : SINISTRY SILINIUM

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 6Apr, 2018

شرکت سازنده : Igrodelsky

منتشر کننده : Siberian Digital

سبک بازی : اکشن، ترسناک، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

SINISTRY SILINIUM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *