دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SkillTwins Football Game v1.5 برای اندروید

بلاخره بازی جذاب  SkillTwins Football Game با نسخه کامل در اختیار کاربران اندروید قرار می گیرد . با دانلود و نصب این بازی شما هم به معروف ترین بازیکن در سبک نمایشی فوتبال تبدیل شوید . دوقلو های بازی یعنی یوسف و یعقوب با تحت تاثیر بازی کنان افسانه ای فوتبال مانند نیمار ، ایزیل ، زیدان ، ژاوی و پپ گواردیولا به این سبک فوتبال روی آورده اند . حال شما هم این شانس را دارید تا پر مهارت ترین بازیکن فوتبال در جهان تبدیل شوید . در طول بازی باید با مهارت های شگفت انگیزی مانند تریككس ها، ماكات ها، پانك ها، حركات زمینی و دیگر مهارت های خود استفاده کنید تا با پیشرفت در بازی تمام حریفان خود را شکست دهید . هر یک از حرکات انجام شده در بازی با مهارت های منحصر به فرد SkillTwins در استودیو Mocap ضبط شده است پس تمام حرکاتی که در بازی مشاهده می کنید به طور واقعی انجام شده و شما هم می توانید حرکات جدیدی را بیاموزید . در 5 مکان منحصر به فرد و در طول 60 مرحیه چالش انگیز به شما امکان داده خواهد شد تا مهارت های خود را اجرا کنید .

دانلود بازی SkillTwins Football Game برای اندروید

ویژگی های بازی SkillTwins Football Game :

– وجود زمین دبیرستان بر اساس منطقه تمرین زندگی واقعی SkillTwins و زمین های دیگر مانند زمین ساحلی زیبا در اسپانیا و عرصه حماسی پیشرفته در ژاپن

– سفارشی سازی مهارت های مورد علاقه خود

– تغییر مدل مو ، لباس ، لوازم جانبی ، توپ فوتبال ، مخالفان و …

– استفاده از زمان بندی و خلاقیت برای عبور از مراحل مشکل

– ضبط، ویرایش و ارسال مهارت خود از طریق رسانه های اجتماعی

– انجام ترکیبات سر سخت

– عبور از سطوح چالش انگیز و منحصر به فرد برای پیشرفت در World Football SkillTwins

– دریافت 3 ستاره در تمام سطوح برای برنده شدن جوایز مختلف

SkillTwins Football Game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *