دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sky Dancer v3.0.1 برای اندروید و iOS + مود

رقص در آسمان! عنوان بسیار جالب یکی از جذابترین بازی های منتشر شده برای اندروید و iOS… در بازی Sky Dancer شما به چالش بزرگی به نام رقص در آسمان فرا خوانده می شوید. چالشی که در آن باید در آسمان به پرواز در بیایید و برقصید. باید با استفاده از شخصیت اصلی بازی میان سکوهای مختلف یک سیاره بسیار زیبا گردش و پرواز کنید و با استفاده از پرش های بسیار طولانی به راه خود ادامه دهید. بازی Sky Dancer مخصوص کسانی است که دوست دارند در میان این همه پیچیدگی و مشکلات ناشی از ماشینی شدن زندگی، چند دقیقه ای را در فضایی بسیار آرام سیر کنند و ذهن خود را فارغ از سر و صداهای اطراف به موسیقی سرشار از آرامش این بازی بسپارند. فضایی بسیار دل انگیز همراه با رنگ بندی بسیار آرامش بخش همراه با چالش های فراوان از ویژگی های بازی Sky Dancer است.

سایر توضیحات: بازی Sky Dancer از ساخته های شرکت بازی سازی Pine Entertainment است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. در این بازی شما می توانید از میان بیش از 10 شخصیت انتخاب خاص خود را داشته باشید. با استفاده از این شخصیت می توانید در یک دنیای بسیار زیبا و 3 بعدی به گشت و گذار بپردازید. گشت و گذار در این دنیا کار بسیار آسانی است. پس از مدتی بازی کردن متوجه می شوید که دیگر به فضای پیرامون خود اعتنایی ندارید و تنها در پی تماشای این دنیای زیبا و رقصیدن در آن هستید!

sky dancer

ویژگی های اصلی بازی Sky Dancer:

گرافیک بسیار زیبا و مینیمالیستی همراه با جذابیت های بصری

کنترلرهای بسیار ساده و مناسب برای هر سن و سالی

صداگذاری بسیار حرفه ای و جالب همراه با تم آرامش بخش

قابلیت انتخاب از میان 10 نوع شخصیت مختلف همراه با قابلیت آزاد کردن شخصیت های جدید

چالش های بسیار فراوان و ابتکاری برای جذاب تر شدن محیط بازی

گیم پلی به شدت اعتیاد آور

ابتکاری بودن تمامی قسمت های بازی و متفاوت با بازی های هم رده

و …

Sky Dancer

به روز رسانی :

1396/11/22 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *