دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Slowdrive برای کامپیوتر

داستان بازی Slowdrivee شاید درباره یک رانندگی طولانی و کسالت آور در مسیری طولانی در بازگشت به خانه باشد اما در حقیقت مهارت های رانندگی شما را به سختی به چالش خواهد کشید. شخصیت تنبل و خواب آلود داستان به دلیل اثر پروانه ای خانه ی خود را ترک کرده است و حالا سعی در بازگشت دوباره به خانه دارد. مسیر بازگشت به خانه به قسمت های کوتاه (از نظر زمان) تقسیم شده است که البته بسیار چالش بر انگیز نیز خواهند بود. برای پایان بردن این مسیر سخت باید مهارت های رانندگی خود را ثیقل داده و تمامی مسیر های موجود را به خوبی بشناسید. بعضی از مسیر ها، از جاده های مختلف می گذرند که شما باید جاده ی درست را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که کوتاه ترین جاده لزوما سریعترین نیز نخواهد بود بعضی از این جاده ها حتی می توانند متحرک باشند. عوامل فیزیکی را زیاد جدی نگرفته و مراقب سرعت خود باشید. در بازی می توانید خودروی خود را با برخی شخصی سازی های ظاهریی ارتقاء دهید اما نمی توانید توانایی های
خودروی تان را نیز بهبود بخشید فقط بهبود مهارت های رانندگی شما هستند که می توانند به نقطه قوت شما تبدیل شوند و به واسطه آن بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید. این بازی به زودی برای سیستم عامل های مک و لینوکس نیز عرضه خواهد شد.

 

*حتما پیش ار دانلود به سیستم مورد نیاز بازی توجه نمایید.*

دانلود بازی Slowdrive

 

ویژگی ها:

60 مرحله کوتاه اما چالش برانگیز.

چندین شخصی سازی ظاهری برای خودرو که با نتایج خوب در پایان مراحل می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

آیتم های پنهان در هر مرحله.

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Slowdrive

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : onebraverobot

منتشر کننده : onebraverobot

سبک بازی : مسابقه ای

لینک مرتبط: STEAM

Slowdrive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *