دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Smashy City V2.4.0 برای اندروید و iOS + مود

Smashy City وقت آن رسیده است که شهر را با به خط کردن هیولاها به تکه های کوچک تبدیل کنید! هیولاها را کنترل کنید تا به کمک آنها و با یک ضربه ساختمان ها را خراب کنند. با یک مشت آسمان خراش ها را تکه تکه کنید! توجه کنید که پلیس و همه نیروهای ارتشی در صدد متوقف کردن شما هستند زیرا این شمایید که بیشترین ویرانی ها و خرابکاری ها را انجام می دهید. بنابراین با تانک ها، نفربرها، هلی کوپترها و انواع سلاح ها به مقابله با شما می پردازند. به نظر خودتان چند شهر را می توانید تکه تکه کنید؟!

سایر مشخصات : شما در این بازی جذاب و سرگرم کننده باید کنترل کاراکترهای مختلف از جمله Ape, Lizard, Wolf, Spider و حتی یک پنگوئن و خرس بزرگ را به عهده بگیرید و به نبرد با شهر و ساختمان ها بپردازید. در تابلوی امتیازات برترین عنوان را از آن خود کنید و بر دوستان و رقیبان خود غلبه کنید. در ابتدای بازی باید با استفاده از هیولاهای کوچک تخریب را آغاز کنید، سپس با کسب امتیاز و آزاد کردن هیولاهای بزرگ تر می توانید آنها را برگزینید و به خرابکاری های بزرگ تری دست بزنید! این بازی دوست داشتنی و جذاب محصولی از استودیوی Ace Viral می باشد که توانسته بیش از 10 میلیون کاربر را مجذوب خود کند.

دانلود بازی Smashy City

ویژگی های بازی Smashy City :

– دارای 47 هیولای مختلف برای ویرانی و غارت شهر!

– هیولاهای مختلف توانایی ها و ویژگی های مختلفی دارند که شما باید هیولای متناسب با خودتان را انتخاب کنید.

– هر هیولایی را وارد حالت RAMPAGE کنید به هیولایی شکست ناپذیر تبدیل می شود که همه چیز را نابود می کند.

– قابلیت پایان تصادفی و رندوم برای هر شهر که بسیار جذاب می باشد!

– اگر تمایل به خرید اضافی درون برنامه ندارید گزینه آن را غیرفعال کنید و از تمام بازی لذت ببرید.

Smashy City

به روز رسانی :

96/08/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *