دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Soccer Club Manager Sim v2.0.7 برای اندروید + مود

Soccer Club Manager  در Club Soccer Director فراتر از یک مدیر باشگاه باشید. به عنوان مدیر و رئیس نقش ایفا کنید و مدام یک باشگاه را اداره کنید یا اینکه باشگاه خودتان را داشته باشید. شما می توانید با افزایش درآمدها، با استخدام و اخراج کارمندان، با ارتقای استادیوم و تجهیزات، جذب اسپانسر، ساخت تیم رویاهایتان و هدایت باشگاهتان به سمت اهداف نهایی، هیئت مدیره خود را خوشحال و شاد کنید. همچنین قادر خواهید بود باشگاه خود را از بین 350 باشگاه در 16 لیگ در سرتاسر انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، و ایتالیا انتخاب کنید. تیم خودتان را با نام و استادیوم مخصوص به خود بسازید. توسعه و پیشرفت باشگاه خود و همچنین اعتبار و سرمایه خود را همه جانبه مدیریت کنید. تاسیسات باشگاهتان را با تجهیز استادیوم، زمین تمرین و آدکادمی کودکان پیشرفت و توسعه دهید.

سایر مشخصات : مانند زندگی واقعی تصمیمات شما بر نگرش هیئت مدیره، روحیه تیم و حتی هواداران تاثیر گذار خواهد بود. بازیکنان خود را از میان 10000 بازیکن بخرید و یا قرض بگیرید. در این بازی بازیکنان هرکدام با سبک خاص خود، آمار و رفتار خود در اختیار شما هستند. مراقبت قیمت گذاری بلیت های تماشای بازی و کیفیت تیم خود باشید! این بازی خارق العاده و عالی محصولی از شرکت Go Play Games Ltd می باشد که علاقه مندان به بازی های فوتبالی را متحیر کرده است.

دانلود بازی Soccer Club Manager Sim

ویژگی های بازی Soccer Club Manager :

-استفاده از فیلترهای متنوع برای یافتن دقیق بازیکن مورد نظر

-بروز رسانی های پیوسته و مداوم بازی

-خوب نتیجه بگیرید و مدیریت کنید تا در دل همگان جا باز کنید!

Soccer Club Manager Sim

به روز رسانی :

1396/11/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *