دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Soldiers of the Universe – PC نسخه RELOADED

انقلابیون ترکیه گروهی بسیار قدرتمند هستند که با نام Akinci Warriors شناخته می شوند. تخصص این گروه در انجام عملیات های گسترده گروهی است که خرابی های بسیار زیادی به بار بیاورد. قهرمان داستان ما یعنی Hakan به عناون جانشین پدرش Selim Kahraman’ در مقام The Toyga این گروه قرار گرفته است. او سعی دارد تا با انجام عملیات های مختلف، انتقام پدر را بگیرد و با دشمنان مختلف بجنگد. او سالهاست که در این گروه خود را برای ریاست آماده کرده است و نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با افزایش و کسب دانش در زمینه های مختلف بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. این کارها به او کمک کرده تا در زمان حال بتواند با کمک 3 دوست و همکار جدید به اقدام علیه فعالیت های تروریستی کمک بسزایی کند. پس از ملاقات با Mr. Barbaros زندگی او نیز دگرگون می شود بطوریکه معنی وطن پرستی را درک می کند و متوجه می شود که تلاش برای حفظ منافع ملی چه لذتی دارد. در بازی Soldiers of the Universe شما در نقش هاکان باید در ماموریت های مختلف علیه گروهک های تروریستی و فعالیت های آنان قدم بردارید و با شجاعت با آنها روبرو شوید.

سایر توضیحات: بازی Soldiers of the Universe یک بازی اول شخص اکشن است که روایتگر تلاش یک گروه ضد تروریسیتی است و شما را وارد داستان های مختلفی می کند. این بازی جذاب در کشور ترکیه رخ می دهد و شما باید نقشه گروهک های مختلف تروریستی را در این کشور خنثی کنید. بازی Soldiers of the Universe توسط شرکت Rocwise Entertainment برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Soldiers of the Universe جدید

مشخصات بازی Soldiers of the Universe :

نام بازی : Soldiers of the Universe

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Rocwise Entertainment

منتشر کننده : Rocwise Entertainment

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Soldiers of the Universe

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *