دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Soulblight – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Soulblight بازی Soulblight یک بازی سیاه و تاریک، ترسناک و بی نظیر می باشد که از نمای بالا جریان دارد. یک بازی اکشن که شما را در مسیر باریکی بین خوبی و بدی و شیطان قرار می دهد! زمانی که شما در میان واقعیتی متزلزل در حال سفر به جایگاهی مخفی و مقدس هستید، بر اساس انتخاب های خود ویژگی های شخصیتی را دریافت می کنید و در خود نهادینه خواهید کرد. این منابع مهم ترین و اصلی ترین قدرت شما خواهند بود. شما برای مهار کردن آنها، باید طبق آن رفتارها عمل کنید و واکنش نشان دهید!

سایر مشخصات : در بازی Soulblight برای تشویق بازیکن از مکانیزم های منحصر به فردی استفاده شده است. هزاران سلاح و جنگ افزار و زره برای شما تدارک دیده شده است. مبارزاتی پویا و تاکتیکی در زمینه مقاومت و کنترل از راه دور در بازی قرار داده شده است. همچنین حرکت مخفیانه و دزدکی برای نزدیک شدن به هدف و مبارزه در نظر گرفته شده است. برای افرادی که مهارت بالایی دارند حالت بسیار دشوار و سخت قرار دارد تا بیشتر به چالش کشیده شوند. هر چه بیشتر در بازی وارد شوید و ادامه دهید می توانید برای کاراکترهای خود قابلیت های شخصیتی متنوع تری قرار دهید تا آنها را کارآمدتر و توانمندتر کنید. بازی Soulblight طبق نظر سازندگان آن یک اثر بی نظیر و منحصر به فرد با ایده و داستانی ویژه می باشد که تاکنون نظیر آن وجود نداشته است.

Soulblight.center

مشخصات بازی Soulblight :

نام بازی : Soulblight

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 15Mar, 2018

شرکت سازنده : My Next Games

منتشر کننده : Movie Games S.A

سبک بازی : اکشن، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Soulblight

به روز رسانی :

1397/01/18 آپدیت v1.04 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *