دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SPIIIDERS – PC

SPIIIDERS, جان، در آزمایشگاه ما در زیر دریاچه نمک بزرگ، ما یک تصادف بیولوژیکی داشتیم. دره Alphapoint تحت تاثیر قرار گرفت، همه شهروندان تخلیه شده اند. اما این منطقه آلوده است، برخی از موجودات بسیار سریع جهش یافته …. خوب، جان، ما اکنون یک مشکل عنکبوت هیولا هستیم. ما شما را به Alphapoint 5 فرستادیم، منطقه را تمیز کنید. تو بهترین مرد ما هستی ما بر شما حساب می کنیم! این بازی یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سبک خودش است. گیم پلی این بازی علیرغم سبک بودن بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند هر مخاطبی را با هر سبکی که خواهانش است ساعت ها سرگرم کند. کمپانی بازی سازی Chickenpig Software یک کمپانی مطرح در طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید. این بازی در همان ابتدای معرفیش طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. همانطور که گفته شد گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز را مطالعه کرده باشید*

SPIIIDERS.center

مشخصات بازی SPIIIDERS:

نام بازی :  SPIIIDERS

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار :2017

شرکت سازنده :Chickenpig Software

منتشر کننده :Texas Interactive

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

SPIIIDERS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *