دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Spreadstorm – PC

Spreadstorm یک بازی تک نفره است که دارای سبک پازلی-ماجراجویی می باشد. شما در این بازی از طریق سیگنال های آنالوگ، کنترل بازیکن را بدست می گیرید و خودتان را در میان دنیای عجیبی از گره ها، نورها، و تاریکی بی پایان می یابید. در این بازی هیچ راهنما، نقشه، و یا هدف مشخصی وجود ندارد و شما تنها باید یک کار را انجام دهید: به جلو پیش بروید! شما با انجام بازی به صورت مرحله به مرحله با قوانین این دنیای عجیب آشنا می شوید و کم کم یاد می گیرید که چه اتفاقی در این دنیا در حال رخ دادن است و شما چه وظیفه ای در این بازی به عهده دارید.

سایر مشخصات بازی: بازی Spreadstorm دارای مکانیک گیم پلی خاصی می باشد و قوانین منحصر به فردی در آن حاکم است که با شروع بازی به صورت قدم به قدم با آنها آشنا می شوید. این بازی حاوی 48 مرحله ی مرتبط با یکدیگر است و بیش از یک راه برای طی کردن هر کدام از آنها وجود دارد. در این بازی از پازل های چالش برانگیزی استفاده شده است که به روش های مختلفی حل می شوند، برخی از آنها دارای راه حل منطقی هستند و برخی دیگر نیاز به سرعت عمل و واکنش سریع دارند. فضای محیط بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است و دارای داستان فوق العاده ای نیز می باشد. Spreadstorm دارای ویرایشگر مرحله ی قدرتمندی می باشد که به کمک آن می توانید ماجراجویی خود را بسازید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما در این بازی می توانید از کنترل های تصویری واکنشگرا استفاده کنید و از انجام بازی لذت ببرید.

 

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Spreadstorm center

مشخصات بازی Spreadstorm :

نام بازی :  Spreadstorm

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : unbeGames

منتشر کننده : unbeGames

سبک بازی : ماجراجویی، پازلی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Spreadstorm

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *