دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Steamkraft Deluxe 1.0 برای اندروید و iOS

تخیل انسانها با مشاهده به آفریده های طبیعت و موجودات مختلف و همچنین با استفاده از مشاهده ی حرکت موجودات مختلف سعی به ساخت و پردازش راه هایی برای رهایی انسان از  زندگی روزمره داشته است. از این رو برخی از انسانها سعی به نوشتن داستان ها و رمان هایی برای به تصویر کشیدن این تخیلات داشتند. از نمونه های بسیار معروف داستان نویسی می توان از ژول ورن نام برد که تخیلاتش برای رفتن به مکان های ناشناخته نظیر اعماق زمین و کره ماه را به قلم خود نوشت. فیلم ها و بازی های بسیاری از داستان های نویسندگانی نظیر ژول ورن ساخته شده اند. در همین راستا شرکت Telehorse Sp. z o.o نیز تلاش خود را درقالب بازی Steamkraft برای پلتفرم های موبایل نظیر اندروید و iOS عرضه کرد. سایت دانلود فارسی مفتخر است که این بازی جدید را برای شما کاربران گرامی فراهم آورده است.

سایر توضیحات: بازی Steamkraft Deluxe یک بازی در سبک Runner است و طبیعت این نوع بازی ها بی پایان بودن آنهاست و شما باید به دنبال کسب امتیاز بیشتر و عبور از چالش های سخت تر باشید. رانندگی، غواصی و پرواز از نمونه ابزارهایی هستند که در این بازی برای شما در نظر گرفته شده اند. این بازی بر اساس فیلم های تخیلی سفر به کره ماه، سفر به اعماق زمین،20000 فرسنگ زیر دریا و 5 هفته در بالون طراحی شده است و شما باید با عبور از موانع مختلف و همچنین گذر از چالش های سخت امتیاز بیشتری کسب کنید.

دانلود Steamkraft Deluxe

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک کارتونی و زیبا

کنترلرهای بسیار ساده

سختی افزایشی بازی به طوریکه با پیشروی بیشتر مراحل سخت تر می شوند

قابلیت ثبت رکورد جهانی و رقابت با رقای سراسر جهان

موزیک اوریجینال فیلم های تخیلی سفر به کره ماه، سفر به اعماق زمین و 20000 فرسنگ زیر دریا و 5 هفته در بالون

گیم پلی بسیار زیبا

موجودات و چالش های مختلف

و …

Steamkraft Deluxe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *