دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Steel And Flesh v1.7 برای اندروید + مود

امروزه سبک های مختلفی از بازی برای تلفن های همراه روانه بازار شده است و روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. در این میان سبک RPG یا همان نقش آفرینی از جایگاه خاصی برخورداراست چرا که گیمر خود را در نقش شخصیت بازی تصور می کند و همین قضیه حال و هوای بهتری به گیمر می دهد. از همین رو شرکت VirtualStudio اقدام به تولید یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی به نام Steel And Flesh برای پلتفرم اندروید کرد که در گوگل پلی با استقبال زیادی روبرو شد. داستان این بازی در قرون وسطی رخ میدهد. زمانی که جنگ و خون ریزی از از تفریحات قبیله های مختلف برای تصرف مکان های جدید بود. شما در این بازی خود را در نقش یک سرباز یا افسر یکی از 12 قبیله ی معروف نظیر Vikings – England – France – Germany – Poland – Empire Song و … می یابید که در حال جنگ برای تصرف مناطق مختلف هستند. در این بازی شما میان قاره ها، کشورها، دریاها و جزیره های مختلف در حال سفر و فتح هستید. شما می توانید در این پست جدیدترین نسخه ی بازی Steel And Flesh را به صورت رایگان همراه با مود پول نامحدود دریافت کنید.

سایر توضیحات: اروپا در حال قدرت گیری است اما غارتگران و دزدان دریایی نیز از طرفی یک تهدید بزرگ برای کشورهای این قاره محسوب می شوند. شما می توانید به عنوان یک دزد دریایی و یا یک غارتگر عمل کنید و یا با یکی از قبیله های معروف عهد و پیمان ببندید و در جنگ های بزرگ شرکت کنید و به جنگ با دزدان دریایی بپردازید. علاوه بر اینها، این هوش و ذکاوت هر شخص است که جایگاه او را در میان اطرافیانش مشخص می کند. شما می توانید با ذکاوت و قدرت خود به فرماندهی هر قبیله ای که در آن هستید برسید و به توسعه ی قلمرو خود بپردازید.

بازی steel and flesh جدید

ویژگی های اصلی بازی:

دارای نقشه تمام جهان به انضمام جزایر و کشورها

دارای مردمان 12 قبیله ی مختلف (Roman Empire – Rus – Ottoman Empire – Golden Horde – Vikings – England – France – Germany – Poland – Empire Song Pirates – Rebels)

نمایش دقیق شهرها، دهکده ها، قلعه ها و …

قابلیت دریانوردی

قابلیت جنگ و نبرد به صورت شخص سوم

قابلیت جنگ و نبرد به صورت سواره نظام

قابلیت نگهداری غنائم جنگی

قابلیت شخصی سازی شخصیت بازی

گرافیک بسیار زیبا و با جزئیات بالا

صدا گذاری مناسب

و …

Steel And Flesh

به روز رسانی :

1396/06/18 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *