دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Stick Fight v3 برای اندروید و iOS + مود

Stick Fight بازی جذاب Stick Fight یک بازی اکشن و دوست داشتنی با گیم پلی خلاقانه ای می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران عزیز می باشد. یک بازی شیرین با جلوه های متحرک زیبا و مبارزاتی بدون محدودیت. با چوب و چماق های خود به مبارزه با موج حمله های دشمن بپردازید و از سادگی و اعتیادآوری این بازی نهایت لذت را ببرید. دیگر وقت خود را صرف گشتن و جستجو برای دیگر بازی ها نکنید، این بازی همان چیزی است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. منتظر باشید تا دشمنان به شما برسند و روی صفحه بزنید تا همه آنها را نابود کنید!

سایر مشخصات : در ابتدای بازی روند شروع و ادامه بازی آهسته می باشد. اما بعد از طی مراحلی و پیش روی در بازی به تدریج سرعت بازی افزایش پیدا می کند. با سلاح هایی که در اختیار دارید به نابودی دشمن بپردازید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. به نبرد و رقابت با سایر بازیکنان بپردازید. در بازی Stick Fight با وجود کنترلرهای بسیار آسان و روان تعبیه شده حس جذاب بازی را تجربه کنید. کافی است وقتی دشمن به شما نزدیک شد روی صفحه نمایش خود بزنید! تنها دو انتخاب دارید. فقط سمت چپ و راست صفحه! بنابراین نمی توانید اشتباه کنید. این بازی متفاوت و زیبا محصولی از استودیوی بازی سازی TNSoftware می باشد که توانسته ده ها میلیون کاربر را مجذوب خود کند.

Stick.Fight.center

ویژگی های بازی Stick Fight :

– گیم پلی مبتنی بر زمان بندی

– قابلیت انتخاب انواع سلاح ها

– قابلیت ارتقای سلاح ها و تجهیزات به رده های بالاتر

– بررسی امتیاز های خود و مقایسه با سایر بازیکنان

– کنترل آسان و روان بازی

Stick Fight 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *