دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Stronghold Kingdoms v30.139.1097 برای اندروید و iOS

Stronghold Kingdoms نبرد برای به دست آوردن پادشاهی سرزمین Firefly رویایی در قرون وسطا را شروع کنید و حس هیجان و کنجکاوی تکرار نشدنی را برای اولین بار درStronghold Kingdoms: Feudal Warfare  تجربه کنید. با ساخت قلعه های بلند و تشکیل ارتش نیرومند از سرزمین رویایی خود در برابر متجاوزان  دفاع کنید و پادشاه سرزمین های رویایی خود شوید. در مسیر بازی دشمنانی از سرزمین های دیگر قصد حمله و تصاحب سرزمین های شما را دارند که باید با تدبیر و هوشیارانه به دفاع از منابع خود بپردازید و با ساخت دیوارهای بلند از قلعه خود در برابر حملات دشمنان حفاظت کنید.

سایر مشخصات : بازی Stronghold Kingdoms: Feudal Warfare  نخستین برنامه کامل در ادامه سری بازی های PvP می باشد که با استراتژی MMO RTS برای دستگاه های اندروید از سوی این کمپانی طراحی و ساخته شده است. در این بازی جذاب و زیبا پادشاهی و سلطنت قرون وسطی و ریاست مبارزه و جنگ در سراسر انگلستان، اروپا و یا حتی تمام دنیا بر عهده شما می باشد که می بایستی با تدبیر و استراتژی ویژه خود همه چیز را به سود خود پایان برید. این بازی به صورت کاملا رایگان ارائه شده است اما کاربرانی که علاقه به داشتن و خریدن تجهیزات اضافی و بیشتر می باشند می توانند به خرید بپردازند و کسانی که تمایل به این کار ندارند هم می توانند تنظیمات مربوط به خرید را غیرفعال کنند و از تمام ویژگی های بازی به صورت نامحدود لذت ببرند. این بازی محصول استودیوی Firefly Studios می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران عزیز است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است*

دانلود بازی Stronghold Kingdoms

ویژگی های بازی Stronghold  Kingdoms: Feudal  Warfare  :

– در این بازی با رقیبانی از سراسر جهان آشنا شده و با آنها به نبرد و مبارزه برای دفاع از سرزمین های خود می پردازید.

– قابلیت نقش آفرینی به عنوان کشاورز، دیپلمات، فرمانده جنگ و…

– شما میتوانید اعضای ارتش خود را از میان سایر بازیکنان انتخاب کنید و ارتشی بسیار قوی و قدرتمندانه بسازید.

– بازی مرتباً در فواصل زمانی بسیار کم به روز رسانی می شود.

– بازی به صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست.

Stronghold Kingdoms

به روز رسانی :

1396/09/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *