دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Cloudbuilt نسخه CODEX + آخرین آپدیت

در نقش Demi یک سرباز جوان که در یک ساختمانه تخریب شده و در مرکز یک دنیای عجیب و غریبِ جدید بیدار می شود بازی کنید او که از زندگی و بدن قدیمی خود دور شده با گذشتن از هر چالشی  به ارامی آینده ای که پیش رویاو گذاشته شده را می سازد .این نسخه ی Remastered با محتوای نسخه ی اصلی هماهنگ است اما تاکیدی بر روی مهارت ها و خلاقیت های بازیکن دارد به علاوه این نسخه مکانیزم ها و دنیایی متنوع تر دارد .

سایر توضیحات : از یک بازی با مضامین Free-Running و Sharp Shooting نهایت لذت را ببرید !در طول دنیایی گسترده حرکت کنید که بر روی پرتگاهی بسیار وسیع شناور است از تجهیزات راکت دار خود استفاده کنید تا راه های مخفی را پیدا کنید و هنگام ماجراجویی Power Up ها را برای تقویت بهره وری خود کشف کنید .شانس خود را در 177 چالش و 3 نوع مد متفاوت در این بازی امتحان کنید،این بازی شامل یک گیمپلی دویدنی بسیار سریع نیز می باشد که نیازمند عکس العمل مناسب و سرعت عمل خوب است ، آیا Demi این دنیا را درک می کند و به عنوان دنیای جدید خود قبول می کند یا اینکه به دنبال حقیقت زندگی خودش می رود  و  این دنیا را به چالش می کشد ؟این بازی سبکی مهیج داشته که سعی کرده بازی های دویدنی را با پارکور و صحنه های اکشن ترکیب کند ، در کنار گیمپلی بسیار مهیج و شگفت انگیز داستانی نسبتا مجذوب کننده برای بازی در نظر گرفته شده تا بازیکنان را عاشق این بازی کند ! این عنوانی است که شما را با گرافیک فانتزی زیبا در کنار گیمپلی عالی و داستانی نسبتا مناسب مدت ها سرگرم خواهد کرد .

 

Super.cloudbuilt.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Super Cloudbuilt:

نام بازی : Super Cloudbuilt

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Coilworks , Double Eleven

منتشر کننده : Double Eleven

سبک بازی :اکشن ، پارکور ،مستقل

نوع فایل : ___

لینک مرتبط : Steam

Super Cloudbuilt

به روز رسانی :

1397/05/24 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 3 replies
    1. محمد says:

      سلام، این نسخه بازی cloudbuilt رو هم که قبلاً گذاشته بودید، شامل میشه یا مستقله؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *