دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Super Mario 2 HD v1.0 برای اندروید + مود

Super Mario 2 HD  همواره بهتر از Super Mario Run می باشد که در سال گذشته عرضه شد. این بازی کاراکترهای مختلفی برای بازی و همچنین مراحل جدیدی برای باز کردن و رسیدن دارد. این یک بازی آفلاین می باشد که می توانید همواره از آن لذت ببرید. با استفاده از موتور یکپارچه توسعه یافته سعی شده است که بازی واقعی ماریو و همه زیبایی های آن برای شما فراهم شود. نسخه مود شده این بازی با سکه های بی نهایت برای کسانی که می خواهند کاراکترهای جدید و دنیای جدید ماریو را کشف کنند فراهم شده است. این بازی خاطره انگیز  و به یاد ماندنی اکنون به صورت HD و با قابلیت های بسیار و همچنین نسخه مود شده در اختیار شماست.

سایر مشخصات : در Super Mario  دو تفاوت عمده مشاهده می شود. یکی اینکه به اسم آن عدد 2 و همچنین HD اضافه شده است و تفاوت دوم اینکه در بازی Level های مخلتفی قرار گرفته است. شما نیاز دارید که پارت دوم را بازی کنید اگر می خواهید پارت یک را باز کنید. که این خود جالب توجه می باشد. بازی نام آشنای سوپر ماریو محصول شرکت  ‎Nintendo EAD می باشد که همه ما با این شخصیت دوست داشتنی و محبوب خاطره ها داریم.

دانلود بازی Super Mario 2 HD

ویژگی های بازی  Super Mario 2 HD :

-دارای سه شخصیت مختلف

-گذر از مراحل مختلف تا فعال کردن و رسیدن به شخصیت های بازی

-تفاوت بازی با پلتفرم های قبلی سوپر ماریو

Super Mario 2 HD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *