دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی Tacoma برای کامپیوتر

Tacoma یک بازی مستقل با سبک ماجراجویی  است که در سال 2088 و در یک ایستگاه فضایی اتفاق می افتد ، زمانی که برای ماموریت خود به پیش می روید شما به این که هر فردی از تیم کارکنان ایستگاه چگونه زندگی می کنند و چه کاری انجام می دهند پی می برید.شما در داستانی خود را پیدا می کنید که از ترس و اعتماد در منظر یک فاجعه شکل می گیرد . در قلب Tacoma تجهیزات نظارتی دیجیتالی قرار دارد که از لحظات اساسی زندگی افراد ایستگاه به صورت سه بعدی تضویر برداری کرده است، هنگامی که شما ماجراجویی می کنید طنینِ این لحظات شما را احاطه می کند ، شما می توانید زمان را برگردانید ، Fast Forward کنید و از محیط های فیزیکی که مشاهده می کنید عبور کنید تا این لحظات را از هر زاویه ای ببینید و داستانی چند لایه ای  را هنگام ماجراجویی بازسازی کنید .Tacoma عنوان بعدی سازندگان Gone Home است و  رسم و رسوم بازی قبلی که داشتن داستانی با جزئیات کامل، عمیق و تاثیر گذار است را در خود دارد، در حالی که بازیکنان را حتی عمیق تر در روایت بازی غرق می کند .

سایر توضیحات : داستانی با مختوای غنی ، 6 تن از اعضای تیم در Tacoma زندگی می کنند ، با یکدیگر دوست می شوند ، عشق و از دست دادن را تجربه می کنند ، شما نه تنها به شخصیت این افراد پی می برید بلکه می فهمید چگونه به این فردی که هستند تبدیل می شوند ، اگرچه نقش شما به عنوان یک بازرس متعامل می باشد اما داستان  در  یک سری تصاویر وصدا های انیمیت شده به صورت تعاملی و صحنه هایی AR  شما را در رویداد های Tacoma غرق می کند.یک سیستم داستانیِ چند مسیره یِ پیشگام ! در هر بخش از ایستگاه شما با ارائه ی داستانِ زندگی افراد آن ناحیه احاطه شده اید ،دنیای بازی بسیار تعامل گرا خواهد بود در حالی که به شما اجازه داده می شود هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی در این دنیا کاوش کنید .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*
tacoma.www.download.ir.screen1

 

مشخصات بازی Tacoma :

نام بازی : Tacoma

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار :  11 مرداد 96

شرکت سازنده : Fullbright

منتشر کننده : Fullbright   

سبک بازی :علمی تخیلی ، ماجراجویی

لینک مرتبط : STEAM

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *