دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tankr.io v1.9 برای اندروید و iOS + مود

Tankr.io اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید تا اوقات فراغت خود را با آن پر کنید بازی Tankr.io که از سبک بازی های تفننی و اکشن است را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازی شما هدایت یک تانک جنگی را بر عهده دارید و باید بتوانید در یک محیط بسته که شما به همراه تعداد زیادی از تانک های دیگر حضور دارید دوام بیاورید و آن ها را نابود کنید. اما این کار چندان آسانی هم نیست! زیرا این تانک ها به ابزار آلات جنگی مرگباری مجهزند و کار شما را در این مبارزه نفسگیر سخت تر میکنند. شما باید بتوانید با استفاده از آیتم های موجود در صفحه بازی قدرت خود را بالا ببرید تا بتوانید در مقابل تانک های دیگر دوام بیاورید و آن ها را نابود کنید. هدف گیری روی دشمن به صورت خودکار شکل میگیرد و شما تنها باید با کنترل دکمه های لمسی گوشی اندرویدیتان تانک خود را جابه جا کرده، سنگر بگیرید و آتش را به روی دشمن بریزید.

سایر توضیحات : با هر بار بازی و نابود کردن تانک های بیشتر میتوانید سطح خود را بالا ببرید و به بهترین جنگجوی میدان بدل شوید. این بازی مبارزه ای که جای خود را در دل هواداران بازی های اکشن پیدا کرده است توانسته با بیش از هزاران دانلود در سراسر دنیا محبوبیت خاصی پیدا کند. گیم پلی این بازی ساده بسیار جذاب بوده و مطمئنا شما به این بازی مهیج و اعتیاد آور وابسته میشوید و از گذراندن اوقات فراغت خود با بازی Tankr.io پشیمان نخواهید شد. این بازی توسط استودیو بازی سازی hotgames برای علاقه مندان به بازی های ساده و در عین حال جذاب ساخته شده و از طریق گوگل پلی منتشر شده است. شما هم میتوانید بازی محبوب Tankr.io را از طریق سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید.

Tankr.io.center

ویژگی های بازی Tankr.io :

 – گیم پلی ساده و جذاب

 – وجود آیتم های هیجان انگیز در محیط بازی

 – گرفیک بسیار عالی

 – صداگذاری با کیفیت و هیجان انگیز

Tankr.io

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *