دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Test Drive Ferrari Racing Legends برای Xbox 360

بازی Test Drive Ferrari Racing Legends در سبک مسابقه ای می باشد که توسط استودیو Slightly Mad Studios ساخته شده است و استودیو معروف Atari آن را برای Xbox 360 منتشر کرده است . شما در این بازی می توانید بهترین ماشین های لایسنس شده از فراری را انتخاب کرده و با آنها وارد سری بازی Test Drive شوید . در بازی Test Drive Ferrari Racing Legends آرشیوی کامل از ماشین های Ferrari را از 70 سال پیش تا به امروز شاهد خواهیم بود . در واقع این نسخه میراثی از مسابقات فراری به شمار می رود از نسخه های امروزه گرفته تا بهترین ماشین های تاریخ فراری در این بازی موجود می باشد . در بخش تک نفره بازی را می توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین انجام دهید . در بخش آنلاین شما می توانید با 8 نفر به صورت همزمان بازی را تجربه کنید . 36 مد مختلف از جمله GP circuits , test circuits و bonus circuits و یک محیط بسیار گسترده برای بالا بردن مهارت های خود قبل از ورود به بازی اصلی وجود دارد . بالای 50 مدل فراری در در بازی موجود است که هرکدام از آنها با جزئیات بالا طراحی شده است و به راحتی می توانید داخل موتور هرکدام از آنها را مشاهده کنید . تمام ماشین های موجود از روی نسخه ی واقعی آنها شبیه سازی شده است و دارای فیزیک بالا می باشد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Test Drive Ferrari Racing Legends

نام بازی (فارسی) : تست درایو فراری مسابقات افسانه ای

پلتفرم : Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2012

شرکت سازنده : Slightly Mad Studios

منتشر کننده : Atari

سبک بازی : مسابقه ای

نسخه : COMPLEX

نوع فایل : ISO

  • 3 replies
    1. فردين says:

      سلام اگه امكانش هست بازي walking dead فصل اول بصورت كامل و فصل دوم بصورت كامل بزارين براي ايكس باكس دانلود كنم من هر جا دنبالش گشتم پيدا نكردم يا اگه بود نامنظم بود چندتا اپيزود از فصل اول چندتا اپيزود از فصل دوم همه ناقص بود كاملشو پيدا نكردم.
      تشكر

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام دوست عزیز
        با توجه به فعال بودن صفحه درخواست بازی در انجمن دانلود فارسی ، با کلیک برروی Forum وارد این صفحه شده و درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی و در صورت امکان قرار دهیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *