دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Chronicles of Nyanya – PC نسخه PLAZA

The Chronicles of Nyanya کاراکتر Nyanya یک گربه باهوش و بامزه است که شما را با خود وارد سرزمینی رنگارنگ و جذاب می کند. در این دنیای شگفت انگیز با دوستان شیرین و ناز و بامزه Nyanya آشنا خواهید شد و با آن ها برای جنگیدن و به دست آوردن امتیازات ارزشمند تلاش خواهید کرد. شخصیت های مختلفی را ملاقات خواهید کرد که هرکدام با توانایی های منحصر به فرد خود به شما مراجعه می کنند. گاه باید آن ها را راهنمایی کنید و مشکل آن ها را حل کنید و گاه باید آن هایی را که دشمنان شما هستند و قصد نابودی شما را دارند نابود کنید. داستان جذاب و منحصر به فرد این ماجراجویی شگفت انگیز شما را به ادامه بازی تا رسیدن به مراحل پایانی بازی و کشف رمز و راز های سرزمین گربه ها تشویق خواهد کرد. گرافیک هنری بسیار جذاب و متنوع بازی از ویژگی های منحصر به فرد The Chronicles of Nyanya می باشد که باعث جذب بازیکنان شده است.

سایر مشخصات : زندگی در این دنیای جذاب و گفتگو با شخصیت های مختلف موجود و گذراندن لحظات شاد در کنار این گربه های بامزه از سرگرمی های تکرار نشدنی و جذابی است که هیچ گاه از ذهن شما فراموش نخواهد شد. ترکیب تم های فانتزی مختلف و رنگارنگ در بازی از شگردهای طراحان ماهر آن در جذب بازیکنان می باشد که در این بازی زیبا کاملا موفق عمل کرده است که باعث شده بازیکنان از تمام رده های سنی کوچک و بزرگ را به خود جذب کند. این سرزمین رنگارنگ هیچ چالش نگران کننده ای در خود ندارد. اگر می خواهید از بازی لذت ببرید و سرگرم شوید ما The Chronicles of Nyanya را به شما پیشنهاد می دهیم.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

The.Chronicles.of.Nyanya.center

مشخصات بازی The Chronicles of Nyanya :

نام بازی : The Chronicles of Nyanya

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 16Feb, 2018

شرکت سازنده : Hamstercube

منتشر کننده : Fat Dog Games

سبک بازی : ماجراجویی ، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Chronicles of Nyanya

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *