دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Quest v6.0.5 برای اندروید و iOS + مود

The Quest نبرد و مبارزه برای از بین بردن ظلم و تاریکی در جهان و برقراری عدالت و آرامش میان جهانیان را در بازی مهیج و شگفت انگیز The Quest تجربه کنید و قهرمان این بازی جنجالی شوید. حکومت سرزمین Monares با مشکلی جدی روبرو شده است. در حالی که شرایط کاملا عادی و شهر آرام بود ناگهان فرماندار Freymore ناپدید گشت. عده ای با  قصد حمله به این سرزمین بزرگ و وسیع و شکست حکوکت می خواهند پادشاهی را به دست گیرند. شما به عنوان نماینده فرماندار مسئولیت نبرد و شکست دشمنان و برقراری امنیت و آرامش دوباره در شهر را برعهده دارید.

سایر مشخصات : در بازی The Quest با انتخاب ارتشی دلخواه، با در دست گرفتن تجهیزات جنگی پیشرفته به مبارزه با ظالمان ستمگر بپردازید. در این مسیر از مهارت ها و راهنمایی هایی که در بازی به شما آموزش داده خواهند شد استفاده کرده و هوشیارانه ارتش قدرتمند خود را بسازید و پیش بروید. در ادامه مسیر با گذر از جنگل ها، کوه ها، بیابان ها و دریاها، رمز و رازهای این دنیای عجیب را کشف کرده و از آن ها لذت ببرید. توجه داشته باشید که در بازی شما با شخصیت هایی روبرو خواهید شد، باید با آن ها دیدار کنید و ضمن آشنایی هوشیارانه با شخصیت واقعی آن ها، در صورت مفید بودن برای کمک در نبرد و مبارزه با دشمنان از آن ها درخواست همکاری کنید.

دانلود بازی The Quest

ویژگی های بازی The Quest :

– طراحی گرافیکی بسیار جذاب و زیبا

– نبرد در مکان های مختلف

– در بازی شما یک داستان اصلی دراماتیک را دنبال می کنید و بسیاری از ماموریت های اختیاری را حل می کنید.

– یک شخصیت دلخواه بسازید که همه را با قدرت بی نظیر خود در نبرد و شکست غافلگیر می کند و قهرمان داستان می شود.

– دسترسی به گزینه های انتخاب شرایط محیطی بازی چون چرخه روز و شب، آب و هوا و…

The Quest

به روز رسانی :

96/11/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *